Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 11362
Hello. Jeg fant noen piller i gangen da jeg kom hjem, og de heter Loratadin... Hva slags piller er dette? Går det ann å få en rus på dette, eller er jeg bare tåpelig nå?

Vi har også en del piller i kjøleskapet fra Asia et sted og det irriterer meg at jeg ikke får sjekket opp disse pillene. Noen som vet om noen sider hvor jeg kan søke på piller der hvor det kommer info opp osv?
Preparatkort for Loratadin "Actavis"
ATC nivå
R - Respirasjonsorganer
R 06 - Antihistaminer til systemisk bruk
R 06 A - Antihistaminer til systemisk bruk
R 06 A X - Andre antihist til systemisk bruk
R 06 A X 13 - Loratadin

ATC: R06AX13 Loratadine Actavis Norway AS
Antihistaminer til systemisk bruk DDD: 10mg ADM: O
T Refusjonssøk
Finnes på: Munntørrhetliste

Symptomatisk behandling av allergisk rhinitt, både sesongavhengig og ikke- sesongavhengig; nysing, rennende nese, kløe, kløende og sviende øyne. Loratadin Actavis tabletter er også indisert for å bedre symptomene i forbindelse med idiopatisk kronisk urticaria.
Søkte på google, og da fylte den iallefall hele førstesiden opp med resultater.

Indikasjoner:
Symptomatisk behandling av allergisk rhinitt, både sesongavhengig og ikke- sesongavhengig; nysing, rennende nese, kløe, kløende og sviende øyne. Loratadin Actavis tabletter er også indisert for å bedre symptomene i forbindelse med idiopatisk kronisk urticaria.
Vis hele sitatet...
Kilde

Det er ikke reseptpliktig, og du får ingen rus av å spise de.
Loratadin er allergipiller. Ingen rus.

Blir overgitt jeg.
Et søk på google hadde vel gitt deg infoen du trengte? Men ja, som folk sier; allergipiller. Jeg bruker de selv da de ikke gjør meg trøtt og slapp som mange andre allergipiller jeg har prøvd.
Sitat av Wisternoff Vis innlegg
Et søk på google hadde vel gitt deg infoen du trengte? Men ja, som folk sier; allergipiller. Jeg bruker de selv da de ikke gjør meg trøtt og slapp som mange andre allergipiller jeg har prøvd.
Vis hele sitatet...
Ville jo vært for dumt å gidde å søke på google, når man bare kan spørre her.