Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 17206
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
hallo alle sammen

jeg kom over noen 50mg og 25mg zoloft hjemme her som jeg brukte for en tid tilbake pga selvmordstanker og angst osv.

er det noen måte jeg kan bruke disse til å "ruse" meg?
bare lurte for fant ikke så mye om det her..

-sengetøv
Du kan ikke ruse deg på selektive serotonin reopptakshemmere, eller antidepressiva generelt.
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
Trådstarter
okay, bare mener å huske noen loka huer prata om dette, men sikkert bare piss
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Du kan ikke ruse deg på selektive serotonin reopptakshemmere, eller antidepressiva generelt.
Vis hele sitatet...
mener du at man ikke kan ruse seg på anti depressiva? man kan sikkert ikke ruse seg på zoloft, men du dæven man kan bli bra fjærn på antidepressiva.
Sitat av motleycrue Vis innlegg
mener du at man ikke kan ruse seg på anti depressiva? man kan sikkert ikke ruse seg på zoloft, men du dæven man kan bli bra fjærn på antidepressiva.
Vis hele sitatet...
Javel? Jeg har aldri forsøkt, men du har altså det? hvilke slike preparater er det du tenker på da?
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Javel? Jeg har aldri forsøkt, men du har altså det? hvilke slike preparater er det du tenker på da?
Vis hele sitatet...
beklager, tenkte på angstdempende medikamenter :b
Antidepressiva gir ingen konkret rus. Men mange av stoffene (spesielt SSRI) kan senke toleransen for alkohol (ikke betraktelig men likevel). Uansett ville jeg ikke spist SSRI for å oppnå slik effekt, da du mest sansynelig (med depressiv/plaget bakgrunn) vil bli meget deprimert ved inntak. Da dette skjer de aller fleste ved første dose SSRI etter en lang stund eller første gang i det hele tatt. Det hjelper ingenting at dosen er alt for høy og i kombinasjon med alkohol heller...
Du skal være god om du klarer å ruse deg på zoloft`=)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er veldig lite lurt.. Og ikke får du noe ut av det heller. Zoloft skal man jo egentlig begynne gradvis og forsiktig, og få full effekt etter tre uker. Med andre ord så får du ikke noe rus ut av dette
De jeg kjenner som har brukt zoloft, har blitt ekstremt fucka av det... enda verre enn de var fra før med tanke på depresjoner og angst. noen med samme erfaring?
Kanskje de du kjenner ikke bare brukte Zoloft da.
Det går ikke an å ruse seg på antidepressiva. Når du skriver at du kjenner noen som ble fucked og værre enn de var fra før, regner jeg med at du mener psyken (og ikke at de ble fucked som i rusa) - og dette er fullt mulig med slike middler. Det er et hav av forskjellige typer, og det som slår ut bra på noen kan slå ut negativt på andre. Det gjelder å finne den typen som passer en best. Det er nemlig ikke sånn at man skal finne seg i å få en zombie effekt (som er mest kjent) av disse medisinene. Finner man riktig type for seg, har jeg full tro på at det er noe man blir betraktelig bedre av enn før.
Sitat av Clownloach Vis innlegg
De jeg kjenner som har brukt zoloft, har blitt ekstremt fucka av det... enda verre enn de var fra før med tanke på depresjoner og angst. noen med samme erfaring?
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt to omganger med Zoloft. Første gangen gikk alt til helvete egentlig og kuren fungerte negativt. Andre gangen jeg ga det ett forsøk hjalp det, og fungerte posetivt. Men jeg liker ikke SSRI-medikammenter, hele greia skremmer meg.
I Harold and Kumar: Escape from Guantanamo Bay sier typen til hu Kumar er keen på at han ikke trenger å røyke weed, fordi han bare kan sniffe Zoloft..? Tho, spørsmålet er hvordan man skal slappe av, ikke hvordan man kan ruse seg
Sniffe Zoloft? OMG. Retardation 2 da max. Blir som å sniffe pinex forte uten kodein i dem, grenseløst meningsløst.