Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1301
Sitter på alt for mange ruller sports- og sort-teip og aner ikke hva slags jævelskap jeg skal finne på... så det er bare å komme med forslag
jaG
Produktutvikler
Selge?
Vis du eventuelt har noen yngre søsken eller en arti kjæreste kan du prøve å henge de opp bare ved hjelp av teipen?
Donèr sportsteipen til ditt lokale idrettslag.
taso-f's Avatar
Trådstarter
49 0
Det er meningen jeg skal kunne ta nytta av greiene... om det kommer penger ut av det(noe som ikke blir mye) eller et annet helvette blir det samme...

Either way suits me
Teip fast et familiemedlem/en venn til sengen mens personen sover.
Hvis du ikke har tenkt å tjene penger på tapen er det da ufattelig mye som kan tapes fast for å ha det moro. sportstape er jo også sterk, med god klebe-evne.

Hadde jeg bare vert 15 år og hatt mange ruller med sportstape. DA, da... *dagdrømme*
Hva med og Teipe over vinduene til folk? Altid like gøy og stå opp og finne ut at du ikke kan se ut, eller teipe nøkler, mobiler, IPoder og alt slags mulige greier fast til taket, det siste steder noen leiter etter telefonen sin er i taket.
Eller teipe igjenn dassen, eller gaffe noen til sengen mens de sover.. Så mangen muligheter, så mye tape. Bli kreativ!
Ikke glemm øyenbryn, teip øyenbrynene til noen som sover, og når de våkner og skal nappe den av følger alle hårene med..!
Sist endret av Hardcore; 1. juni 2007 kl. 19:19.
Ha teipen tilgjengelig til alle nach. Videre husk å ta med deg 2-3 ruller på enhver festival. "kan du ikke fikse det med gaffa, har du ikke brukt nok".
har du ikke noen i nabolaget du hater ? Da kan du feks tape alt hageredskapet deres fast til tilhengerfestet på bilen, samtidig kan du tape alt i garasjen fast i tilhengerfestet! Når han skal ut å kjøre så river han ned garasjen og hagesaksa står som et spett i panna på kona hans. MÅ jo være valutta for pengene det ?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
På en sirkusforestilling sirkusinstruktøren min var med på (som forøvrig hadde tema skrekk og gru), var det ei jente som var kledd helt i svart, og vimset rundt blandt publikum og teipet fast håndledd til stoler. Imagine the expressions!