Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 7788
Er det noen som har erfaringer med disse pillene? Dosering for rus? Takk..
Bruker disse tablettene ganske ofte grunnet en sykdom jeg har.

Kan ikke si at jeg føler noen spesiell rus. Pleier (som malbolgia også sa) som oftest bare å bli kvitt store deler av smertene, samt blir slapp nok til å sove bort dagen.
jeg ville tatt det som står der med en liten klype salt... det som stod om hasj der minte mer om advarslene på røykpakka en info om hasj.
Paralgin Forte er ganske show med Absinthe........men ellers er det ikke noen spess rus........ikke engang med annen alkohol.
Mange tror at alkohol og PF gir sånn psykadelisk rus slik som knips. Dette er bullshit.
PF er bra hvis du har vært ute på fylla dagen før og han hangover som føles som bigbang i hver enkelt celle.
Bruker dem selv pga rygg.

Skaff deg heller no go sopp eller no grønt. Kanskje du skal lage deg en gøy pizza eller muffins. Mye kjekkere. Spess sopp.
Jeg går på Pinex Forte og Nobligan dagelig pga store smerter.
merker ikke no anna en at deler av smertene går vekk.

ville ikke brukt dette for å dope seg. syns ikke det har så stor rus effekt
Master of Disaster
Laivindil's Avatar
Er paralgin forte reseptfritt?
Har ryggproblemer, men får bare muskelavslappende av legen, som ikke hjelper en skiit
My own two cents
paralgin forte / pinex forte hjelper ikke mut muskelsmerter.
skal du ha noe for ryggen prøv å få tak i somadril, det er vist smertestilende for folk som har brekt ryggen

A Norwegian, ossen piller er det du får ?
har veldig lyst på muskelavslappende piller :P
holder på å strekke litt på beinet. så muskelen er stram hele tiden, dette gjør veldig vondt.
Paralgin Forte er ikke respetfritt, da det inneholder kodein, som omgjøres til morfin i morfin i leveren. Mao, bruker du dette, skal du IKKE kjøre bil el.l. Du må heller ikke ta for mye av den, da det også er paracetamol i den => kan gi leverskade.
Master of Disaster
Laivindil's Avatar
husker ikke hva de heter men er en blandingskapsel av noe blått stoff og hvitt pulver
skal sjekke når jeg kommer hjem...!
Okay. Her sod det endel tull.
Visst kan man ruse seg på Paralgin Forte! Det inneholder, som kulneff nevnte, kodein som er et morfinderivat.
For å få noen merkbar effekt må man få si seg en god del og da er det en fordel å lage en ekstrakt for å kvitte seg med paracetamolen, slik mantalmelt nevnte sist gang dette temaet var oppe til diskusjon.
Oppskriften til en slik ekstrakt finnes på www.erowid.org

Jeg oppfordrer ingen til å begynne å tukle med piller, så dette er rent hypotetisk. Alle opiater og derivater av slike kan gi den berømte kløen, så vær forsiktig.

Edit:Ikke miks smertestillende og alkohol. Det er som å slå leveren med balltre og deretter skyte den.
Så vidt jeg vet er det ikke mange som tror at Paralgin Forte i kombinasjon med alkohol gir en MDMA liknende effekt, men til de som måtte tro det er det altså FEIL.
Umm.. Jeg trykket i meg 10 stk i går.

Etter en time ligger jeg på gulvet og klør som bare faen! Har ikke nok armer til å klø alle steden jeg klør.. Der var helt forjævlig..
Etter kløen har gitt seg steinet jeg bra.

Ikke noe jeg ville gjort igjen mao.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Den kløen ble nevnt av mentalmelt sist dette var oppe, er visst ganske vanlig i forbindelse med denne typen stoffer.
Sist endret av SilverKhan; 22. oktober 2004 kl. 12:41.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Sindre: jeg leste litt mer der etter å ha posta, og kan ikke si meg imponert over det som sto der. Likevel lot jeg posten stå, fordi jeg syns det virket ganske logisk (uten at jeg skal påstå at det virkelig er sånn).
jeg har aldri opplevd noen form for kløe når jeg har tatt PF.
ikke at jeg bruker det. men har rusa meg på det noen ganger ja.
da tar jeg 5 stk. i gangen.
du kan også prøve å røyke oppå det, ganske kult, selv om du ikke vil huske stort etter at rusen har forsvunnet
Jeg hadde tenkt å røyke en god fylling oppå dem igår men ble så stein at jeg klarte ikke annet enn bare ligge helt rolig i sengen. Reiste meg en gang og da kjente jeg blodet falle fra hodet. Alt ble helt svart..

5 stk høres ut som en litt bedre dose..
hehe..

5 stk er en passelig og god dose ja
For all del som felix_poker sier. Ekstraher kodeinen. Da sitter du igjen med et rent "opiat" som virkelig er å foretrekketrekke foran paracetemol, les; fysiske skader. Men skal man på død og liv stappe i seg med "moffe" produkter finnst det mange mye mer tilfredsstillende ting å få tak i hos legen.
Hvordan ekstraherer jeg den? Varmt vann og så flytter det opp liksom? Blir jeg ikke bare jævlig stein av det da?
Er det noen som kan foklare for meg hva den kløen kommer av? Er det en allergisk reaksjon eller noe sånt? Fikk også vill hikke igår av PF, som ikke har gitt seg ennå.
Hadde smerter, tok Paralgin forte. Tygget 3 Tabletter, det var mer enn nok til at smertene forsvant, følte meg ganske ør etter på. Ble ganske slapp, vimsete. Eneste grunn til å ta slike medisiner er for å fjerne smerten, ikke for å bli høy, du kommer til å fucke deg opp hvis du tar slike tabletter regelmessig bare for å ruse deg...
Haha, hvis du leser innlegget mitt så skjønner du kanskje at jeg tvilsomt kommer til å ta pf igjen :P Var mpå avtenningen og pf var alt jeg hadde for hånden.

Men noen som vet hva den kløen kommer av?
Gamle narkiser knasker jo PF som godteri.
Er jo velkjent at rundtomkring 20 stk gir en rus lignende heroin, pga som dere sier, stoffet kodein.
tok to piller etter en liten lokal operasjon, den funker sådan at man blir sinnsykt groggy og trøtt, klarte ikke tenke, så orka jeg rett å slett ingenting. etter det så sovna jeg

så den gir ikke rus...
Joda jeg blei stein igår. Så det gir rus. To stk er vel ikke nok. Men det var ingen morsom rus dog.
hmm... morsom var den ikke iallefall nei;p heh
Men den kløen.. Svar meg noen..?
sikkert bare en bivirkning på deg. eller kansje bare en allergireaksjon som kansje bare du reagerte på...
Enkelte hodepine tabelletter kan gjøre deg fullere.. Husker jeg leste om det en gang, ett stoff i enkelte tabeletter (husker ikke hvordan stoff), gjør at alkoholen får 25% mer virkning, eller at man vertfall blei ca 25% fullere.. Aner ikke hvordan det funker men med vanlig p.. uhmm.. p.. uhmm.. p.. uhmm.. hodepinetabellet som begynner på p som alle vet navne på som jeg ikke kommer på.. som jeg testa det med, funka sånn passe TROR jeg.. Seff kan det være andre ting som gjorde meg fullere.. eller så kan jeg ha trodd at jeg var fullere.. Har testa 2-3 ganger og det funka vær gang..

jaja... anyway.. det sto også at å ta det etter du hadde drukket var veldig farlig for ett eller annet, og at teoretisk kunne du dø av det..

Aner ikke om alt var bullshit, men synes å huske det var fra en seriøs side... lenge siden uansett...

Scha
da jeg var 6-7 år hadde jeg en større operasjon mye smerter etterpå.
jeg tok 2 PF om dagen i 11 mnd. kan jeg ha fått skader av dette eller ? tar endel pf nå, men syns ikke de har så sto effekt lenger
kan jeg har blitt vant/imun mot dette ?
Kroppen din blir nok vandt til virkestoffenen etter en stund og du må øke dose. Det ødlegger nyrer og lever, om du har fått noe skade hadde du merket det. KAn alltids ta blodprøve hos legen hvis du er usikker.

Scha: PARACET er vel ordet du leter etter?
Tviler på at det har noe virkning på alkohol. Hørt om 'placebo effekten'? :P
Lillegutt: Det er fare for nyreskader ved langvarig bruk.

http://www.felleskatalogen.no/defaul...C6101A234D.asp
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg pleier ofte å ta 2 diazepam før jeg drikker! Da blir man ikke så redd for å gjøre ting på fylla og alkoholen virker inn utrolig fort!
merker det ofte litt etter bare 2 cidere
Nå er det riktignok et par år siden jeg gikk gå PF sist. Hadde røket en muskel og "mistet" en bit av bekkenbenet, så gikk på 4 PF daglig i 1 mnd da jeg var 16, jeg opplevde det som en veldig svak rus, kan sammenlignes med rusen jeg fikk av en sixpack med øl på den tiden.
Somadril som ble nevnt i et annet svar er et mye alternativ om du vil prøve piller (noe som i seg selv ikke er å anbefale), spesielt sammen med en feit en eller to. Nosunan er også et alternativ (om du øsnker å være apefjes i 3-4 timer i alle fall)