Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2127
Anonym bruker
"Oppblåst Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg digger den gode følelsen men gjør altså så mye hinsides idiotisk som jeg tror er helt ok der og da. Siste brøler er at jeg har sendt fellesmail til samtlige kollegaer å ganske tydelig hentydet at jeg er homofil.

Nå er det ikke noe galt med å være homofil altså, men totalt idiotisk å sende en slik mail til en hel organisasjon om ting som i utgangspunktet ikke har et fnugg av sannhet i seg.

Er det bare meg, eller skjer det noe fullstendig galt med vurderingen i imovane rus? Sobril gjør aldri slike ting. Hjelp meg. Angst!
Ja, det er typisk imovane. Det er egentlig typisk benzo i høye doser uansett, og imovane et et veldig potent benzoliknende stoff.
Synes det er merkelig at når jeg ringer legen etter stesolid, så må jeg gjennom en liten preken først, og helst være midt i en eller annen krise. Imovane er null stress.

På min kropp er Imovane en av de kraftigste stoffene i klassen benzo og benzolignende stoffer per tablett, etter rivotril og xanor. Etter 1-2 imovane og en pils så slutter i alle fall min hjerne å lagre minner.

Ja, du må slutte med imovane. Snakk med legen din om det. For en kort periode går det an å knocke seg ut med feks seroquel eller lignende, slik at du får sove. Men det får legen avgjøre.

Du er ikke den eneste som får problemer og gjør dumme ting pga piller.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikker på at du ikke er litt homofil? Det er hemningene som forsvinner på slik type rus, og vurderingene man foretar der og da blir deretter.
Anonym bruker
"Kvalm Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sikker på at du ikke er litt homofil? Det er hemningene som forsvinner på slik type rus, og vurderingene man foretar der og da blir deretter.
Vis hele sitatet...
Lol, om han ikke tenner på menn ellers så blir han ikke homo under imovane rus. Tipper han bare synes det virka som en knall god og lættis ide under rusen og sende en slik mail.
Oi shit. Men ja, jeg har hørt helt spinnville imovanehistorier. Er visst veldig normalt! Prat med legen, få til en plan. Lykke til!

Og fikk du noen svar på fellesmailen?
Anonym bruker
"Oppblåst Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sikker på at du ikke er litt homofil? Det er hemningene som forsvinner på slik type rus, og vurderingene man foretar der og da blir deretter.
Vis hele sitatet...
Jeg er rimelig sikker på min egen legning, men jeg var så sulten på sosial kontakt og ingen var online. Skulle inn på jobbmail å fikse ting jeg ikke var ferdig med. Dette har jeg fullført uten tullball. Men så var det denne fatale mailen som ble sendt ut etter jobbrelatert. Erindrer at jeg ville gi de noe å gruble på i julen, en liten bombe. Virka ikke så ille der og da. Totalt idiotisk. Har ruset meg plenty på Imovane tidligere, har mange ganger dratt strikken litt, men aldri slik som i går
Anonym bruker
"Oppblåst Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sol-Nede Vis innlegg
Oi shit. Men ja, jeg har hørt helt spinnville imovanehistorier. Er visst veldig normalt! Prat med legen, få til en plan. Lykke til!

Og fikk du noen svar på fellesmailen?
Vis hele sitatet...
Jeg har hørt fra en god del av de. Noen tomler opp og noen hjerter, disse har jeg ikke besvart. Blir helt svett av tanken. Noen har ringt, da har jeg forklart meg, at jeg har tatt en sovetabelett uten og sovnet og fått Black out. To av de lo godt, den tredje er jeg ikke sikker på om jeg klarte å overbevise. Disse hjerte mailene vrir seg i magen. Tragikomisk
Du finnes mange c-preparater som kan hjelpe må innsovning som du kan prøve (Truxal, Kvetapin, Vallergan etc...), men det beste er å endre livsstil. Stå opp på samme tidspunkt hver dag (også i helgene), og jobb deg gjennom dagen. De to første ukene vil føles helt jævlige, men det går - husk på det.