Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1092
Vært der, gjort det.
Hei. For en tid tilbake fikk jeg epilepsianfall da jeg inntok 600mg Tramadol på tom mage, samt røyket hasj. Dette er ikke noe jeg sliter med, men hadde vært nykter en stund da.

Problemstillinga min er om jeg vil få det eller ikke på en lav dose, med mat innabords. Og noe god røyk. Har hatt to rusutløste epilepsianfall gjennom 9 år..
Og ja, er dette Tramadol? (Den det står "AB2" på.

Link: https://imgur.com/T03gS0s

Vel, vet det er vanskelig og svare på. Men spørsmålet blir vel hvor stor sannsynligheten er for ett rusutløst anfall under gitte omstendigheter?

Update: drikker også en øl, men en øl har neppe mye og si i sammenhengen?
Sist endret av SaerDnAX; 5. august 2018 kl. 16:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
AB2 er vel heller denne https://www.felleskatalogen.no/medis...lthcare-639492 ?
Isåfall er det et antipsykotika som brukes for å behandle bipolar, schizofreni og mani. Jeg er ikke helt sikker på om dette er samme pillen som den på bilde, men det står iallefall AB2 på denne.
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Ingen av disse tablettene på foto på felleskatalogen som henviser til seroquel, har merkingen "AB2" og ligner heller ikke på pillen på bildet jeg lastet opp.
Leste bare dette i linken "Quetiapine Accord 150 mg er hvite til gråhvite, kapselformede, bikonvekse, filmdrasjerte tabletter merket med "AB2" på den ene siden og ingenting på den andre.
Tabletten er ca. 17,4 mm lang og ca. 6,7 mm bred."
Men ser nå at ingen av bildene er merket slik.
Sist endret av BoleIvars; 5. august 2018 kl. 18:43.
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Flere innspill?
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje du burde finne noe annet å ruse deg på som ikke fremkaller epilepsianfall? Vil påstå at det faktisk er noe du sliter med iom. at det har hendt flere ganger...
kanskje ta de med en antikonvlant. Har gjort det delv med tildels store doser tramadol og moderate doser valiium