Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 755
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tatt rundt 6-700mg ket i dag, første lisse klokka 14. Begynt å lande ganske bra nå.
Når er det trygt å hive innpå 40mg oxy?
Finner litt uklare svar rundt om det har noe å si. Tok 15 MG diazepam klokken 13 også
Har du toleranse på opiater eller er veldig mottagelig? Om så kanskje start med 20mg.
Folk reagerer veldig forskjellig på opiater hvor noe har naturlig skyhøy toleranse mens andre er super sensitive.

Når det kommer til kombinasjon med ketaminen ville jeg vært noe forsiktig om du fortsatt føler deg greit påvirket og gitt det 1 times tid før oxygeddon.
6-700mg er ganske mye om du ikke har toleranse fra tidligere bruk. Og vær klar over at den bygger seg opp ekstremt raskt. Før du vet ordet av det er du oppe i 3g om dagen og tro meg, det går fra K-hole til K-hell på et blunk.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har tatt en del ketamin i det siste så har nok bygd seg opp litt toleranse. Samme med oxy. Endte opp med å ta 40 MG oxy da jeg hadde landa ganske greit fra ketten. Fikk finfin form. Meget behagelig.
Så bra

Man må bare være forsiktig når man blander 3 downers, spesielt om man ikke har erfaring eller toleranse på flere av stoffene.