Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2424
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal røyke brunt om en halvtime men kom tre små hull( på ca 0.2 mm) har ikke mer rullepapir heller så lurer på om dette vil være noe serlig farlig?
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sannsynligvis ikke, kan alltids holde fingeren over hullene
Du får fort dårlig trekk men som han over her skriver så fynker det og holde over hullene �� lykke til
Om det er farlig sier du? Hva får deg til å tro det er farlig? Det eneste utfallet jeg kan se er at du får dårlig trekk, så nå er jeg spent på hvordan du kom til den konklusjonen at det kan være farlig.
Sitat av sinkpad Vis innlegg
Om det er farlig sier du? Hva får deg til å tro det er farlig? Det eneste utfallet jeg kan se er at du får dårlig trekk, så nå er jeg spent på hvordan du kom til den konklusjonen at det kan være farlig.
Vis hele sitatet...
Farlig i form av om det vil ødelegge jointen når man trekker.
Anonym bruker
"Sprudlende Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sinkpad Vis innlegg
Om det er farlig sier du? Hva får deg til å tro det er farlig? Det eneste utfallet jeg kan se er at du får dårlig trekk, så nå er jeg spent på hvordan du kom til den konklusjonen at det kan være farlig.
Vis hele sitatet...
Han mener jo ikke å spørre om det kan være "farlig", som typ, "kan jeg dø av at det er hull i jointen?". Mer sånn, funker det fortsatt å røyke jonern om det er et hull i den? Er det farlig?

Innlysende.
Anonym bruker
"Taktløs Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt falskluft i joner'n har vel aldri skada noen.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Kan få litt dårlig trekk, men ellers burde det gå fint. Kan sikkert holde fingeren over hullene.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han mener jo ikke å spørre om det kan være "farlig", som typ, "kan jeg dø av at det er hull i jointen?". Mer sånn, funker det fortsatt å røyke jonern om det er et hull i den? Er det farlig?

Innlysende.
Vis hele sitatet...
Var nok mer krass enn jeg trengte. Var heller en måte å implisitt si at det var dårlig språkbruk.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare vær forsiktig hvis du holder over hullene! Plutselig kan du spille blokkfløyte og da er det kort vei til skråplanet.
Bare hold over hullene...herregud mann
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare vær forsiktig hvis du holder over hullene! Plutselig kan du spille blokkfløyte og da er det kort vei til skråplanet.
Vis hele sitatet...
Fy faen jeg lo godt av den der. KP til deg.