Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3344
Eg mekket nettopp ca 0,5g potent hasj til kompisen min, og eg har ein urinprøve på tirsdag. Så då lurte eg på om noen av dere har erfaring med å mekke hasj få dager før ein urinprøve, og om den blei negativ eller positiv? Du puster jo inn røyken som kommer når du mekker hasj, så vet ikke om kroppen får mye i seg eller ikke.
Sist endret av Idrktbh; 17. april 2017 kl. 03:07.
Jeg kan love deg det at om den prøven skulle bli positiv så har det absolutt ingen ting med mekkingen å gjøre. Så bare chill
Nå vet jeg ikke hvordan du mekker, men jeg puster bare inn røyken som kommer fra hasj når jeg røyker den.
ArbeidsledigProletar
Åherrejesus.
Det er greit at ingen spørsmål er dumme og at forum er til for nettopp sånt. Men det er også helt lov til å tenke hvordan ting fungerer. Grunnleggende forståelse av fysikk/kjemi... Virkeligheten.

Tror nesten det er veldig greit du skal pisse, for å røyke shittn du mekker kan umulig være til hjelp. :P
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Åherrejesus.
Det er greit at ingen spørsmål er dumme og at forum er til for nettopp sånt. Men det er også helt lov til å tenke hvordan ting fungerer. Grunnleggende forståelse av fysikk/kjemi... Virkeligheten.

Tror nesten det er veldig greit du skal pisse, for å røyke shittn du mekker kan umulig være til hjelp. :P
Vis hele sitatet...
Tenkte faktisk akuratt det samme
Trådstarter
19 0
Eg pleier jo å varme opp hasjen med lighter når eg mekker, no clue om dere gjør det samme. Men du vet aldri om kroppen får i seg THC når du mekker på den måten. :P
Sitat av Idrktbh Vis innlegg
Eg pleier jo å varme opp hasjen med lighter når eg mekker, no clue om dere gjør det samme. Men du vet aldri om kroppen får i seg THC når du mekker på den måten. :P
Vis hele sitatet...
Joda, jeg skjønner hva du mener. Å du har kanskje rett til en viss grad, men tingen er at det er på langt nær nok for at det kunne slå ut på noen prøve i det hele tatt.

Kanskje ekstrem tillfelle der du sitter med en 100 plate og en skjærebrenner for å mekke da vill jeg tro det kunne slått ut
Kan godt hende at du fikk en ekstremt liten mengde THC i systemet ditt, men isåfall var det såpass lite at det antageligvis allerede er ute av kroppen din, så bare slapp av
Ja ikke bare er det så lite at det er ute av kroppen på no time, men så lite at det ikke er mulig at det slår ut på en test uansett når prøven er
Sist endret av Alge; 17. april 2017 kl. 16:31.
Sitat av Alge Vis innlegg
Ja ikke bare er det så lite at det er ute av kroppen på no time, men så lite at det ikke er mulig at det slår ut på en test uansett når prøven er
Vis hele sitatet...
Jeg ville ikke utalt meg så sikkert. Personlig hadde jeg ikke sitti i samme rom som det er hasjrøyk en time før jeg skal pisse.
Sist endret av Relevant; 17. april 2017 kl. 18:40.
om det var saftig oljete bønne du tukla med kan det fint hende du absorberte litt av den olja inn i huden. i teorien.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg ville ikke utalt meg så sikkert. Personlig hadde jeg ikke sitti i samme rom som det er hasjrøyk en time før jeg skal pisse.
Vis hele sitatet...
Leste en artikkel på erowid en gang der de testet om man kunne slå ut på urin og blod prøve ved passiv cannabis røyking. Testen gikk ut på å sette 5 stk eller noe i ett bittelite rom der det ble røyket som faen.
Ingen slo ut på prøvene på de fleste testene.

Det var 1 fyr som slo ut veldig svakt på den ene testen noen få timer etter den mest ekstreme testen, der de testet ut ett veldig ekstremt tillfelle. Så konklusjonen ble at det var så å si umuligt å slå ut på en sånn test ved passiv røyking i virkelige situasjoner.
Prøvde å finne link til artikelen, men finner den ikke igjenn i farta. Desverre


Selv så har jeg også testet dette ved å sitte i små hybel leligheter uten lufting der folk røyket bong og jointer heledagen (over flere dager tillogmed) uten å ha slått ut på urinprøver som blir sendt inn til lab, jeg mekket og rullet flere av jointene. Samme med ett par andre kamerater av meg som også har vært i samme situasjon opp igjennom tiden.

Derfor er jeg så skrå sikker i min påstand om at det er umulig å slå ut på en prøve ved å mekke ett mekk.
Om jeg ikke tar helt feil så må det i tilleg være en viss mende i urinen for at prøven skal regnes som posetiv type: cut-off 2 ng/ml. Eller noe

Glemte å nevne, det ene tillfelle der jeg tok urinprøve så ble jeg tatt prøve av rundt 1 time etter at jeg hadde sitti hele dagen i ett røykfylt rom
Sist endret av Alge; 18. april 2017 kl. 00:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.