Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3743
Lurer på om det er mulig og ruse seg på Alopam, har en kompis som har trøkka i seg rundt 4stk.
takk for svar
Alopam er det samme som sobril, ja man kan ruse seg på det.
Selv med liten eller ingen toleranse tviler jeg på at man blir spesielt ruset på 60 mg sobril. Selv har jeg aldri, til tross for doser opp mot 1000 mg fått noe særlig rus. Har sett folk være helt baked på 10 mg, men kan ikke tenke meg annet enn at det er placebo. Hvordan gikk det med kompisen din? Ble litt nysgjerrig her jeg nå.
Sist endret av Niteandfog; 7. mai 2015 kl. 07:35.
Er ikke Alopam gått ut av sortimentet nå, trodde Sobril var det en fikk resept på nå for tiden? Når det gjelder rusvirkning så er den avhengig av forventninger, og variasjoner fra person til person. Placebo spiller jo en stor rolle, ble litt nysgjerrig jeg også. En ting er i alle fall sikkert, Alopam kombinert med alkohol gir rus, dog svært ofte med negative følger, blackout og idiotisk oppførsel. Derfor er det ikke å anbefale under noen omstendigheter.
Klem fra Betty
sertifisert idiot
Jeg har testet sobril i doser på:
125mg: ble helt på trynet, og husker ikke ca 6-9 timer av kvelden, kombinerte med Cannabis og alkohol(rein idioti, aldri igjen)
75mg: Disse ble inntatt sammen med Cannabis, og holdt fin mellow form hele kvelden.
75mg: Ble denne gangen fordelt over ca 10 timer, med jevnt inntak av øl og Cannabis, en av mine beste fester! konge humør og holdt meg gående hele natta.
50mg: første gangen jeg prøvde, og blei litt funky i kroppen, men ikke noe mer. Følte meg mer stein av Cannabis
Så joda, man kan få funk av så lite som 60mg, men ville tatt en Jay ved siden av
Sist endret av cyberlink93; 7. mai 2015 kl. 11:01.
Selv er jeg litt gammel og gretten, derfor må jeg bare igjen advare mot bruk av benzodiazepiner og alkohol sammen. Det som ofte skjer er at du drikker litt, tar noen tabeletter for å komme i fin form, drikker litt mer, kommer i det du tror er enda bedre form, så tar du flere tabeletter, og resten glemmer du. Mange har våknet dagen etter og oppdaget at de har tatt mange piller uten å være klar over det. Noen medlemmer her på forumet rapporterer om blackout i opptil flere dager, farlig og idiotisk oppførsel. Når en er påvirket av alkohol i kombinasjon med benzodiazepiner tror en selv at en er ganske så normal, noe en ikke er. Mitt erfaringsgrunnlag er magert når det gjelder Sobril i kombinasjon med marihuana.
Klem fra Betty
150-300mg oksazepam burde holde skuldrene senket. Alopam er ikke på markedet lengre, men tror det er under 1 år siden. Men sobril er det samme
sertifisert idiot
Sitat av greatness Vis innlegg
150-300mg oksazepam burde holde skuldrene senket. Alopam er ikke på markedet lengre, men tror det er under 1 år siden. Men sobril er det samme
Vis hele sitatet...
Dette kommer sikkert ann på toleranse, men synes det var sinnsyke mengder? eller er det bare meg som er "uinnspist" på piller?
Sitat av cyberlink93 Vis innlegg
Dette kommer sikkert ann på toleranse, men synes det var sinnsyke mengder? eller er det bare meg som er "uinnspist" på piller?
Vis hele sitatet...
Sinnsyke mengder? Næææææææiii.....
150 mg tilsvarer jo seks piller. Det er vel ikke mye?