Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3479
Hey! Ble ifjor tatt med noen milde opiater(100 stk tramadol) bestilt på nett (var lege innen EØS på en side som skrev ut og de tok ikke spendon... Så har lært , og fikk for noen dager sia høre i avhør at alle pakkene jeg bestilte framover kom til å bli sjekka. Har den skanner alle pakkene går igjennom? Kan ikke helt skjønne det. Og hvor lenge er man flagga? Takker på forhånd :-)
Sist endret av jenspetter93; 9. mars 2015 kl. 13:33.
I denne videoen kan du se hvordan tollerne sjekker brev som man misstenker at inneholder rusmidler: aftenposten - Psykosene kommer i posten

Selve sjekkingen gjøres ganske kjapt med håndholdt spektrometer, les mer om spektrometer i denne tråden: Spectrum analyse av narkotiske stoffer?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Offisiellt sett har tollen sagt at de ikke har noe flaggsystem, så dette er enten pisspreik fra politiet (de er kjent for å si hva som helst i avhør etc) eller at tollen har et uoffisielt internt system der de har en oversikt over suspekte folk. Om sistnevnte er rett så finner man heller lite info om hvor lenge man er flagget, evt så godt som "for alltid".
Har opplevd som postbud at all post fra utlandet til en spesifik person ikke skulle leveres ut på to måneder, men sendes innom tollen/politiet.
Takker for gode svar jeg får vel bestille noe billig, og se om de har sjekka det eller ikke et par ganger. Har uansett framover tenkt å bestille phenibut og imovan, som ikke er på nark lista. Aldri fått noen konsekvenser for bestilling av legemidler før så lenge det er innenfor EØS.

Kan legge til at jeg kun har blitt tatt en gang for nark(tramadol) og det er over et år siden et par pakker imovane ble stoppet, og sendt i retur
Sist endret av jenspetter93; 9. mars 2015 kl. 15:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bestilte tramadol regelmessig fra et nettapotek. Så ble pakka stoppa og de ringte fra UPS og sa at jeg ikke måtte bruke dem mer(?).. for alt jeg bestilte heretter vil bli skjekket i tollen. Da var det bare å finne et annet nettapotek, jeg har gitt posten lov til å åpne mine forsendinger og det har aldri vært noe proble. (så langt) Fikk du bot for dette?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Siljana6770 Vis innlegg
Bestilte tramadol regelmessig fra et nettapotek. Så ble pakka stoppa og de ringte fra UPS og sa at jeg ikke måtte bruke dem mer(?).. for alt jeg bestilte heretter vil bli skjekket i tollen. Da var det bare å finne et annet nettapotek, jeg har gitt posten lov til å åpne mine forsendinger og det har aldri vært noe proble. (så langt) Fikk du bot for dette?
Vis hele sitatet...
ja det fikk jeg. 10.000! sykt..