Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3191
Heisann Freak! Lenge siden, fortsatt nykter og ting går ganske så bra. Men nyskjerrigheten min for alt av legemidler og rusmidler har jo på ingen måte forsvunnet.

Var på besøk hos min mor forleden og fant en gjennomsiktig "amerikansk type pilleboks" med 3 forskjellige typer piller.

Den ene var gul/oransje, runde, litt større enn en ibux 200mg, det stod r 109 på den, ingen delestrek, og den hadde ett symbol på seg, ganske enkelt, en slags fin V.

noen helt hvite runde umerkede, på størrelse med ibux 200mg i størrelse og form.

Og en god del STORE kapsler fylt med noe brunaktig pulver.

Jeg vet at min mor har bl.a drevet litt med opiater/benzo, og jeg hadde igrunn ikke tenkt noe over dette hvis det ikke var for at alle pillene var blandet sammen i en gjennomsiktig litt suspekt boks. Og så fant jeg en haug av de samme kapslene (gjennsomsiktig kapsel med brunt pulver) pakket inn i en sølvfolie klump litt senere. Håper noen kan hjelpe meg litt her, forstår at kapslene og de hvite er mer eller mindre umulig å svare på (Hero i kapslene var en tanke som slo meg, mtp antall kapsler, og hvor stor de var og hvordan de var pakket inn/gjemt).

Men kanskje noen vet noe om disse r 109 pillene.

Mvh. Cake
Hva med noen bilder?
Trådstarter
Rakk dess ikke ta noen bilder da hun var hjemme. :/
Trådstarter
De ligner men kan ikke huske at de hadde prikker, og imprinten var annerledes. rx V'n elns.