Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4611
Hei noen som har noe erfaringer med oxynorm? Tokk 70mg I går tokk 50mg først også 20 mg til men funka som fader dagen etter og klarte ikke å sove mer en 2t.... hvorfor og når avtar rusen? og funker 40mg I dag når JEG tokk 70mg I går som sagt 50 mg først så 20 mg til :-) takk for svar :-) hadde heftig rus forresten :-p
Sist endret av mathias321; 6. april 2015 kl. 19:32.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Vanlig startdose for opioidnaive pasienter er 5 mg hver 6. time, men høyere startdose kan kreves avhengig av behov for smertekontroll. Dosen kan økes én gang i døgnet til ønsket effekt er nådd eller uakseptable bivirkninger oppstår. Dersom OxyNorm brukes ved smertegjennombrudd til pasienter som behandles med OxyContin depottabletter, gis 1/8 til 1/6 av total døgndose.


Skal ikke brukes lengre enn nødvendig. Når det ikke lenger er behov for behandling anbefales gradvis nedtrapping for å unngå abstinenssymptomer.

btw er det mulig du har en dag på dritern foran deg
Haha ja det kan jeg tenke meg det ang dans, men følte jeg ikke fikk svar på det jeg spurte om :'p lenge varer rusen og blir man ruset vis man tar 40mg etter man tokk 70.i går og aldri brukt det forresten bare for rusen skyld :-)

Føler ikke jeg fikk svaret på det jeg spurte om :-p lang tid tar det dør rusen av tar og funker 40mg I dag selv om jeg tokk 70mg I går? Har aldri brukthandel smertestillende Før så bare lurer :-)
Sist endret av mathias321; 6. april 2015 kl. 20:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har du aldri brukt opiater før? Isåfall må du ikke finne på og bruke så høye doser. Du risikerer overdose ved 60-90 mg. Orker ingen lang utredning, men dette er sterke saker. Les deg opp på hva det står om preparatet. Jeg dreit meg nesten ut på akkurat samme tabletten.
Sist endret av NodSquad; 6. april 2015 kl. 20:14.
okei Tusen takk for at du sa I fra tror det var nære på.på.overdose I går tokk 50mg så tokk jeg 20 mg til var helt rar inngår så var nok nær overdose og til morgen I dag så rista alt og når jeg snudde synet så var det veldig rart så takk for at du sier Ifra kan hende dubie da liv der :-)
Du leker med ilden her. Ut i fra det jeg har lest og erfart burde 20mg holde i lange baner for en uten noen toleranse for opiater.
Okei takk for det var k nærheten av overdose merket jeg på kroppen, alt var rart og bare lå der klartenkt røre meg og synet ristet og masse greier :-)
Hvis du ikke har tolleranse for opiater så var det skremmende doser å begynne på. Første gang jeg prøvde oxynorm tok jeg pulveret ut av en 5'er kapsel, svelget det og samboer kunne merke det på meg da han kom hjem.
Det tar ikke smertene mine noe særlig og jeg sover INGENTING på oxynorm og jeg har aldri forstått den sammenligningen med heroin heller. Tar jeg mer blir jeg dysforisk og ikke euforisk.