Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1792
En bekjent var på en skikkelig fyllekule for noen dager siden. Vedkommende husker ingenting dager derpå, men får høre han hadde knust et vindu på en butikk. Det skal visstnok kun bare være vennen hans som så det.

Er det stor sannsynlighet for at et eventuelt overvåkningskamera vil være nok til å "buste" vedkommende? Eller er det vanlig at slike saker blir henlagt når de havner hos onkel blå?
lol, flau feil.

men ok, skjønner.

hva er konsekvensene? bot for ordensforstyrrelse samt erstattning?
Så lenge din kompis ikke er godt kjent av politet fra før, eller noen på butikken kjenner han så kan han ta det med ro. Onkel Blå brukker ikke store summer av et budsjett som allerede er for lite på en liten shitkid som knuser et vindu uten at han stjeler masse røyk samtidig.
som saktt kommer ann på hvor i landet det ligger om det er lite sted alle kjenner alle er det jo støre sjangs for å bli gjenkjent enn i oslo
også har politeiet mye forskjelige prioriteringer rundt om pga stor forskjeld i kriminaliteten rundt om
ser den. det er ikke sikkert at det fantes noe form for overvåkning heller, spørsmålet var bare hvis. men takk for bra svar
Send eieren en konvorlutt med noen lapper oppi.
Burde gjøre susen.
Sitat av Lommelykt Vis innlegg
Send eieren en konvorlutt med noen lapper oppi.
Burde gjøre susen.
Vis hele sitatet...
Mener du anonymt? For om noen hadde knust ruta på butikken min for så å sende meg penger anonymt hadde jeg likevel anmeldt det. Kanskje man da hadde fått dobbelt opp.