Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 6755
hei sitter her å har poppa en Pohypnol, lest litt om de og det står efekten kommer etter ca 15-30 min, time siden jeg tok 1 pille med 1 MG i, merker ingen ting enda, skal jeg ta en till får å få en type rus eller kan det gå noe galt om jeg gjør det?

hehe, merker litt mere nå, vet ikke åssen ejg skal forklare det, kanskje litt ''fjern'' vet ikke helt.. føler meg ja rar hehe ikke noe nekative efekter, bare fjern. hehe, tok en till nå akkurat;P skal vel skrive mere om det når jeg føler noe mere enda, btw tstene er digge å trykke på.
Rohypnol. [COLOR="White"]titegn[/COLOR]

Hvor fort det virker, avhenger av hvor full magen din er. Hvis du nettopp har spist, vil det ta lenger tid før det blir tatt opp. At du tar to går sikkert bra. Det er vanskelig å ta en overdose på flunitrazepam (og benzoer generelt). Hukommelsen din kan dog bli ganske svekket; kognitive funksjoner rent generelt også. Ikke bland det med alkohol, de forsterker hverandre betraktelig.
Trådstarter
mhm , men jeg kan ikke huske sist jeg spiste så er vell en stund siden, mm jo jeg spiste et rundtstygge for 2 kr i sta på morgen likmos

Mmmmmmm, Hva Faen. skjedde i går? hæhæ, jeg kan ikke huske en dritt etter en halv time.. hehe skal nok ha flere av disse pillene ass
Trådstarter
det stemmer det med alkohol og forsterkning tror jeg, den dagen tok jeg noen bong trekk. alkohol, og 2 piller med Rohypnol 1 Mg og jeg husker ingen ting :O
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Det du driver med er idiotisk. Fra hva jeg har sett på forumet av deg og dine venner er dere en gjeng ganske unge gutter, og jeg antar at alder og miljø kan bidra til et par misoppfatninger om legemidler og rus. Om du tar et legemiddel som gjør at du ikke husker store deler av kvelden, så har du ikke hatt en god rusopplevelse. Det er et tegn på at det du spiser er apedop (noe rohypnol jo er kjent for å være) og du kaster bort tiden din.

Folk blir idioter av rohypnol, og ender ofte opp med å gjøre veldig dumme ting. Det er bedre om du finner på noe å annet å gjøre med fritiden din, i tilfelle du ellers ender opp med å gjøre en masse faenskap som du senere ikke kan gjøre rede for.
Sist endret av Mullah; 14. mars 2010 kl. 18:09.
Dette er noe du ikke burde blande med alkohol, da kan du gjøre mye rart du ellers ikke ville gjort.
En kompis av meg sitter inne i 2 år pga han dreit seg ut på den der, han rana 2 kebab shapper !

Så pass på, skjønner det er litt kult og drive med dop osv nå, men dere kommer bare til og ødlegge for dere selv.
Drekk og kos dere som 90% av alle de andre ungdommene på deres alder
Sist endret av Rallo Tubbs; 14. mars 2010 kl. 18:10.
Flunipan får jeg ikke noe særlig effekt av lengre, annbefaler å kun bruke tabeletter ved behov å unngå det mest mulig.Er selv bare 26 og når jeg ikke får sove/har angst er det ingenting som virker på meg lengre når det gjelder, pg missbruk av piller for alt slutter å virke av slikt etter en stund og man er blitt vandt.Enig med Cartman Jr ikke bland dette med alkohol har selv mistet nære pg denne miksen.
Av det jeg har puttet i meg igjennom noen år, må benzo + alkohol være det absolutt kjipeste. Sovna av klokka 7 etter sobril og øl. Utrolig kjedelig.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Spiste 10 til 20 hyppere hver dag i en periode på 1 til 2 år,etter at jeg hadde knaska de en stund så ble beina helt gele,litt rar følelse,deilig nok. Ble ikke noe mer idiot selv om jeg blanda de med alkohol så å si hver dag. Dreiv å solgte de,derfor det forbruket. Eneste som var litt kjipt var at jeg var konstant blå i halve trynet etter å ha sutta og knaska på de ,p Var kjipt når det ble slutt på de,regna med å få litt abstinenser da,men det gikk helt greit å bare gå over på 3 ganger 25 mg sob som jeg fikk fra legen hele tida. Savner de litt ja,fikk tak i en her om dagen,er jo så lenge siden jeg har spist de,så jeg merka faktisk litt ut av 1.
jeez, rohypnol... 6 stykker første gang jeg prøvde det gjorde at det blei med den ene gangen også, både den dagen og dagen etter er fortsatt rimelig svarte.
Rohypnol er ganske ok til sitt bruk, men man burde ha en del erfaring før man kjører i seg mye av disse.

Sammen med alkohol kan det bli endel uønskede effekter hvis man ikke har ting i topplokket i orden.
Men jeg vil også si at de kan være veldig morsomme sammen med alkohol hvis man klarer å styre ting.
Det er vel nøkkelen til sikkert bruk av disse.
Fungerte bra på urolighet uten alkohol i bildet.

Så hvis man ikke har mye erfaring med miksing og triksing innen div benzoer og alkohol så vil jeg fraråde blandingen på det sterkeste.

Mange som har en tendens til og bli noe de egentlig ikke er med denne miksen i blodet.
Som sakt allerede så burde du holde deg unna. Er så mye jeg har gjordt som jeg angrer på under påvirkning av dette stoffet.

Ene gangen kjøpte jeg 2 stk, trodde dette skulle være en fin fin dose, men blacka ut etter 30 min. Husker ingen ting, men er blitt fortalt at jeg hadde dratt ned og kjøpt 10 piller til og 2 kvartinger med heroin (!!!!!!) noe som jeg aldri hadde noen som helst planner om og ta noen sinne. Har ikke rørt det siden heldigvis-

Det betyr selvfølgelig ikke at du kommer til og gjøre det samme, men det gjir ihvertfall en liten pekepinn på hvor ekstremt loka man kan av dette stoffet.

Dette var uten noen som helst påvirkning av alkohol.
▼ ... over en uke senere ... ▼
what blackout etter to stk faktisk, vel flunitrazepam er ikke noe særlig å ruse seg på imo, blir bare ektremt trøtt vis man tar små doser. diazepam er 20 ganger bedre vis du vil ha en behagelig virkelighet.
Er i allefall skummelt med disse små blå/grønne om man har mange liggende, blir fort til at man spiser 1, så 1 till enda 1. Ender med at man ikke husker noe som helst i perioden man spiser de.

Lang historie kort: En venn av meg hang seg på kjøret på disse i Oslo for noen år siden, han "kom til seg selv" etter 3 måneder da han så seg selv i speilet , oppdaget han ut at han hadde klipt seg, farga håret, kjøpt masse stæsj og var over 100k i gjeld. Waste of time and money IMO.
Har hørt nok av folk prate om hvor mye de angrer på å ha brukt opp 1 eller flere år av livet sitt på disse pillene, uten å få så mye som en historie ut av det engang.

Drugs-gone-bad historier er ekstra tragiske når man ikke en gang husker noen ting av det.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/h...land/1.6583643 <--- Benzo. Tror det var sånn 10-15mg Rivotril eller Flunipam. :P

Dog ikke meg, men en fyr jeg kjenner.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Mullah Vis innlegg
Det du driver med er idiotisk. Fra hva jeg har sett på forumet av deg og dine venner er dere en gjeng ganske unge gutter, og jeg antar at alder og miljø kan bidra til et par misoppfatninger om legemidler og rus. Om du tar et legemiddel som gjør at du ikke husker store deler av kvelden, så har du ikke hatt en god rusopplevelse. Det er et tegn på at det du spiser er apedop (noe rohypnol jo er kjent for å være) og du kaster bort tiden din.

Folk blir idioter av rohypnol, og ender ofte opp med å gjøre veldig dumme ting. Det er bedre om du finner på noe å annet å gjøre med fritiden din, i tilfelle du ellers ender opp med å gjøre en masse faenskap som du senere ikke kan gjøre rede for.
Vis hele sitatet...
"Det er et tegn på at det du spiser er apedop (noe rohypnol jo er kjent for å være)"
Tror ikke du vet hva "apedop" er for noe....
Det er ihvertfall ikke Rohypnol som er i den kategorien,blir ikke sløv/apekatt i hodet av Rohypnol.
Hvil i fred min kjære multimedisin som ikke er blant oss lengre,snufs,snufs
Riktig det de fleste sier her, du blir ikke lur i lua etter disse pillene har jeg selv erfart, etter mange år med missbruk. jeg skal snart inn å sone 2år på grunn av at jeg å en kompis solgte disse. spiste først 2, så to til som til slutt ble 45, når politiet kom å tok rassia fant de kun 5. å jeg var jo så aggressivt rusa at jeg skulle jo banke alle jeg så å realiserte det. banka 2politimenn, lur som jeg var, å det må jeg betale for nå det er 1 av de 10.000 dumme tingene jeg har gjort på benzo. blanding med alkohol er ikke bra! du blir så øderlagt ass. gjør så sinnsykt mye du angrer på eller ikke husker!! prøvde også å sende bikja til en kompis som veier 63kg på exen min selv om vi var venner å ikke hadde diskutert engang. overdose på disse varierer fra person til person, vennina mi tok 8stk av disse 2dager etterpå som hun hadde kjøpt av meg. jeg var med hun på fest, etter 40min klarte hun ikke å snakke å etter 1time så lå hun i koma i 6dager på A - hus i akershus. så aldri si aldri folkens! alt kan skje uansett dose! hu hadde også vel å merke spist masse piller før(ingen nybegynner) å angående apedop så er ikke det rohypnol/riv osv. det er noe som heter apodorm som blir kalt for apedop så dere som ikke har for mye erfaring med piller, jeg anbefaler å være veldig forsiktig i bruken av disse benzo preparatene å ikke kjøp for mange av gangen for de blir garantert borte iløpet av kvelden
Jeg trodde apedop var kun en betegnelse på antipsykotika
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Mullah Vis innlegg
Det er et tegn på at det du spiser er apedop (noe rohypnol jo er kjent for å være) og du kaster bort tiden din.
Folk blir idioter av rohypnol, og ender ofte opp med å gjøre veldig dumme ting.
Vis hele sitatet...
Vi rydda rommet, for gods sake!