Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 5282
Anonym bruker
"Irritert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Herregud nå får du gi deg.
Finn gjerne frem det "kripos" skrev, du vet forresten at hvem som helst kan utgi seg for å være hvem som helst her inne?

Forøvrig så bør du lese grundig igjennom det Dodecha skrev, for det eneste du gjør her er å drite deg ut igjen og igjen og igjen

Enda har du ikke klart å komme med en eneste kilde på noe du har sagt heller.
Vis hele sitatet...
Det var en gang kripos svarte på spm, du finner tråden viss du leter.
Det var ikke noe tullebruker.

Hvordan skal en som vill advare komme med kilder? Jeg har ikke et lab som jeg får tilsendt hasj ifra alle plasser i Norge å analyserer å kan poste det liksom.

Noen ganger må du stole på ordet på gaten, ikke kreve at staten/uavhengige forskere skal passe på.

Jeg bryr meg ikke om at jeg driter meg ut, siden jeg vet jeg snakker sant.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De fleste syntetiske cannabinoider gir forskjellig virkning, JWH-018 er ikke som AM-22. Osv.
Noen syntetiske cannabinoider er faktiskt veldig likt cannabis rusen. Tviler på de fleste hadde merket forskjell.

Det er flere syntetiske cannabinoidfamilier (f.eks. CP-xxx, WIN-xxx, JWH-xxx, UR-xxx og PB-xx) klassifisert basert på basestrukturen.
Vis hele sitatet...
Hvilke cannabinoider mener du har klart å imitere cannabis rusen?
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det var en gang kripos svarte på spm, du finner tråden viss du leter.
Det var ikke noe tullebruker.
Vis hele sitatet...
Ba deg finne den frem jeg, men som Dodecha sier så hadde den ingenting med syntetisk å gjøre

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan skal en som vill advare komme med kilder? Jeg har ikke et lab som jeg får tilsendt hasj ifra alle plasser i Norge å analyserer å kan poste det liksom.
Vis hele sitatet...
Ehh, om så mye hasj hadde vært syntetisk så hadde det vært skrevet om det.
Det hadde vært statestikker, det hadde vært dødsfall og overdoser.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen ganger må du stole på ordet på gaten, ikke kreve at staten/uavhengige forskere skal passe på.
Vis hele sitatet...
Freakforum er ikke på gaten... Nå er det vel også nettopp forskere og proffesjonelle folk som analyserer og tester forskjellige typer narkotika.
Ting blir sendt til labratorier for å sjekke styrke, cuts/synt osv osv osv.
Igjen, det hadde vært rapporter, statestikker og mer.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg bryr meg ikke om at jeg driter meg ut, siden jeg vet jeg snakker sant.
Vis hele sitatet...
Det er kanskje sant for deg, men kun deg.
Du klarer ikke komme med en eneste kilde på at noe du sier er sant.

Den ene linken din forteller om dårlig hasj, det trenger ikke å bety at den er syntetisk.
Den andre er fra 2015 da det var mye syntetisk i omløp, de nyere postene snakker om CBD og at det er:

Det är faktiskt ganska ovanligt att folk blandar med spice idag, för några år sedan vet jag att det var massa hasch som va blandat med spice. Tråkigt men sant :/
(Edit såg att inlägget var 5 år gammalt)
Vis hele sitatet...
Men hey, bare fortsett å ro, så kan vi fortsette å motbevise dine falske påstander med fakta igjen og igjen og igjen
Spicy diskusjon, I like it. Godt folk engasjerer seg om emnet. Det er viktig at folk er oppmerksomme på det, slik at lumske dealere ikke kommer unna med det og verger seg for å gjøre det i frykt for represalier.

Det er i beste fall naivt å tro at hasjen din ikke er tilsatt noe, uansett hvor og hvem du får den fra.. med mindre du handler som Cappelen.. eller lager din egen, som forøvrig er tilnærmet gratis etter en liten investering i utstyr og kunnskap, bare sånn FYI til alle dere som brenner opp 5000kr i måneden på å støtte kriminell aktivitet.

Hippier som har røykt i 30-50år med en hyppighet på 5 joints om dagen trenger ca. 0.1-0.2 med ekte hasj for å bli fjerne, selv da blir hele jointen for mye på en gang. Tro meg eller ei... Det faktumet at vi her i norge gjerne trenger .3 - .5 i en J er jo i seg selv et direkte bevis på at den blir kraftig bøffet ut. Forhåpentligvis ikke med syntetisk, men kan selvfølgelig ikke utelukke at det skjer.

Det at politi- og toll-statistikker ikke viser mer syntetisk har vel en årsaks-sammenheng med at bikkjene deres ikke er trent opp til å fange opp alle de forskjellige syntetiske virkestoffene.. det kommer jo stadig nye uansett. I tillegg tester de aldri små beslag hvor styrkegrad ikke har noe vesentlig å si for strafferammen for å ha befatning med planter. Selv i saker på et par kilo blir dette utelatt fordi det koster penger, og ironisk nok skjønner dem på dette punktet at penger brukt på å håndheve disse lovene er som å kaste penger ut vinduet.


Hva er mest attraktivt i øynene til en coke,benzo og/eller alko-avhengig dealer.. ? Risikere fengsel og å bli ranet på daglig basis for å flippe grammere for 20-30kr profit/g... (altså selge 30gram hver dag for å få grammeren med coke som du er avhengig av..? ) Eller tjene 170/340kr per G fordi du bøffer den ut... og få dosen din dekket på étt salg.. ? Eller si du investerer 50mill i en større shipment.. Vil du da helst tjene 20millioner for å risike dine 50millioner.. eller faktiskt få 100% ROI..? Numbers dont lie.. You dealer does.

Tror du meg ikke? THC er fettløselig og løser seg altså ikke i vann. Varm opp étt gram i en mini-kjele, sil ut gjennom kaffefilter og se hva du sitter igjen med etter du har tørket det.. I min erfaring er det da gjerne snakk om 0.2-0.3.

Bare for å helle litt bensin på bålet; Selv i de svært få tilfellene der det er 0 bøff eller 0 syntetisk innhold i hasjen din, så kan den fortsatt være stapp full av giftige pesticides og fungicides.. Om ikke mugg- eller insekts midler, så kan hasjen fortsatt også ha vært forhastet eller produsert med NULL hensyn til hygiene.. biologisk materiale + bakterier + tid = ??? | selv HVITE og BLÅ grammere kan bli fine og brune bare ved å gni hasjen litt mellom henda.. så.. BE VERY FUCKING AWARE.

Jeg er overbevist om at minst halve grunnen til at cannabis blir knyttet til psykoser og sånt er urent stoff og ujevn balanse mellom THC og CBD, sistnevnte er forøvrig vitenskapelig dokumentert av leger I england. MEN staten bryr jo seg ikke om å redusere antall psykoser relatert til cannabis.. gjør de vel? Gud forby at folk blir mindre kapitalistiske og ikke lenger bryr seg om å kjøpe dyre merkeklær til 30.000kr med 25% MVA og importavgifter.

SPAM e-mails til justisministre og alle jævla politikere som har en brøkdel av makt for å få fortgang i legaliseringen. Det er alt annet enn helsefremmende å la et svart marked styre salget. Det er alt annet enn lang-siktig å la internasjonale kriminelle gjenger få SÅ LETTE MILLIARDER.
Sist endret av fuckdapopo; 18. september 2020 kl. 06:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Irritert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ba deg finne den frem jeg, men som Dodecha sier så hadde den ingenting med syntetisk å gjøre



Ehh, om så mye hasj hadde vært syntetisk så hadde det vært skrevet om det.
Det hadde vært statestikker, det hadde vært dødsfall og overdoser.


Freakforum er ikke på gaten... Nå er det vel også nettopp forskere og proffesjonelle folk som analyserer og tester forskjellige typer narkotika.
Ting blir sendt til labratorier for å sjekke styrke, cuts/synt osv osv osv.
Igjen, det hadde vært rapporter, statestikker og mer.



Det er kanskje sant for deg, men kun deg.
Du klarer ikke komme med en eneste kilde på at noe du sier er sant.

Den ene linken din forteller om dårlig hasj, det trenger ikke å bety at den er syntetisk.
Den andre er fra 2015 da det var mye syntetisk i omløp, de nyere postene snakker om CBD og at det er:



Men hey, bare fortsett å ro, så kan vi fortsette å motbevise dine falske påstander med fakta igjen og igjen og igjen
Vis hele sitatet...
Jeg leter fram den posten når du linker til den testen du testet for syntetisk med.

Du dør ikke instantly av syntetisk, de doserer "riktig" i hasjen, og de fleste brenner hasjen når de mekker, så de brenner jo vekk litt av greiene.

Mange på freak er kjent med miljøet på gaten, hvorfor tror du det er mest rusmiddel poster her inne?

De tester ikke for alt slags, da hadde de skrevet hvor mye buff som er i vanlig hasj, hvor mye fake piller som finns osv.
Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig og forstå dette.

Jeg kommer med masse anekdotiske kilder, men dere tror ikke på andre mennesker. Kjekt liv dere har

Les linkene igjen, ja de snakker om dårlig hasj også, men de snakker om syntetisk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den andre er fra 2015 da det var mye syntetisk i omløp, de nyere postene snakker om CBD og at det er:
Vis hele sitatet...
Ja så du innrømmer at det kan ha vært i omløp i 2015? facepalm.

Finn den testen du testet med da
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av fuckdapopo Vis innlegg
Det at politi- og toll-statistikker ikke viser mer syntetisk har vel en årsaks-sammenheng med at bikkjene deres ikke er trent opp til å fange opp alle de forskjellige syntetiske virkestoffene.. det kommer jo stadig nye uansett. I tillegg tester de aldri små beslag hvor styrkegrad ikke har noe vesentlig å si for strafferammen for å ha befatning med planter. Selv i saker på et par kilo blir dette utelatt fordi det koster penger, og ironisk nok skjønner dem på dette punktet at penger brukt på å håndheve disse lovene er som å kaste penger ut vinduet.
Vis hele sitatet...
Men om det syntetiske er blandet ut i svak/dårlig/CBD/planterester hasj, så vil det jo fortsatt være mulig for en hund å lukte alle de forskjellige cannabinoidene, så hele poenget der forsvinner egentlig rett ut av vinduet.
Vil også tro en hund som er trent opp til å lukte cannabis fint lukter seg frem til noe som lukter helt likt, selv om det er kjemisk.
Ville kanskje ha gitt mer mening om det var snakk om en form for jord/leire som er blandet inn med syntetisk og noe olje/parfyme som får det til å lukte en slags cannabis lignende lukt uten at det er i nærheten engang.

At weed/hasj har blitt mer potent har ikke noe med syntetisk å gjøre.
Det dreier som at vi idag har bedre måter å gro på, vi har planter som er crossbred med gjerne 10-20 forskjellige andre strains for å lage "super strains" og vi har eksperter som dyrker og alt mulig.

Så er vel heller det at de som mener det er syntetisk kun har hatt tilgang på dårlig hasj og tror det er bra, så når de først har fått tak i noe som faktisk er skikkelig bra så skriker de ut at det er syntetisk fordi de ikke vet bedre.


Det du snakker om med hippier er også bare tull... for 30-50 år siden så var det nesten ikke THC i hasj/weed.

If you believe the annual reports from the National Institute on Drug Abuse, weed is getting stronger. Certainly, if you measure potency by THC content, marijuana is unquestionably becoming more potent. It was even noticeable when the average THC content of weed in 2003 was 6.4%, compared to just 0.72% in 1976.

One of the main reasons for this extra potency is the focus on producing sinsemilla, which is the tops of unfertilized female plants (these happen to contain the highest amount of THC). In the modern era, harvesters remove the trimmings and get rid of water leaves, which contain little to no THC.

It is also likely true that cannabis strain production has contributed to the greater strength of pot; growers prefer marijuana strains with high cannabinoid levels, and today, the strongest selections are hybrid crosses of well-known strains.
Vis hele sitatet...
https://wayofleaf.com/cannabis/best-...ijuana-strains

Ganske sikker på at om de som påstår at det er så mye syntetisk hadde røyka noen av de strainsa fra siden over, så ville de ha påstått at det var syntetisk istedenfor ordentlig potent weed.
Anonym bruker
"Irritert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja kun du røyker bra varer, ingen andre vet hvordan bra hasj er å vi tror bra hasj er syntetisk. Det er så latterlig å påstå.
Har røyka i land hvor det er lovlig, der kvaliteten er milevis foran Europa, tror nok jeg vet hva bra Cannabis er og vet hvordan rusen er.

Du vet at de som driver de største coffeshopsa i amsterdam flyr ned til Marokko å lager egne deals med farmer og gir de utstyr og shit for at de skal lage bra hasj til deres coffeshops? De selger ikke dette til "vanlig marked" (de gjør dette fordi de vet at det er mye drit hasj, syntetetisk og annet)
Den marrokanske landrace er nesten dødd ut pga idioter som kommer med nyere genetikk, også krysser den med originale landracen de hadde(pollen flyr milevis i lufta av mannplanter og fucker opp alt), og gir en annerledes high enn den gode thc/cbd ration som var standarden før.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg leter fram den posten når du linker til den testen du testet for syntetisk med.
Vis hele sitatet...
Har skrevet ned flere av testene som er brukt jeg

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du dør ikke instantly av syntetisk, de doserer "riktig" i hasjen, og de fleste brenner hasjen når de mekker, så de brenner jo vekk litt av greiene.
Vis hele sitatet...
Nei, ikke instantly, ingen som har sagt det heller.
Jada, her ser vi at du ikke har peiling i det hele tatt.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mange på freak er kjent med miljøet på gaten, hvorfor tror du det er mest rusmiddel poster her inne?
Vis hele sitatet...
Eeh, hva har det med saken å gjøre?
Du sa jeg skulle høre på "ordet på gaten", Freak er fortsatt ikke gaten uansett om alle brukerne hadde vært uteliggere.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De tester ikke for alt slags, da hadde de skrevet hvor mye buff som er i vanlig hasj, hvor mye fake piller som finns osv.
Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig og forstå dette.
Vis hele sitatet...
Jo, det gjør de.
Det er faktisk skrevet mye om falske piller og at hasj er buffet ut med feks henna og gummi, så her tar du feil igjen.
Er du som har store vanskeligheter med å forstå her og du blir motbevist av flere.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg kommer med masse anekdotiske kilder, men dere tror ikke på andre mennesker. Kjekt liv dere har
Vis hele sitatet...
Hvor? Ikke en eneste kilde, men kun 2 linker til ett forum.
Jeg kan også linke til ett random forum med hundrevis av sider fordi jeg så det sto ordet "syntetisk" der.
Hva du tror du har opplevd beviser faktisk ingenting.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Les linkene igjen, ja de snakker om dårlig hasj også, men de snakker om syntetisk.

Ja så du innrømmer at det kan ha vært i omløp i 2015? facepalm.

Finn den testen du testet med da
Vis hele sitatet...
Ja, det er snakk om at syntetisk er veldig veldig sjeldent, så les dine egne linker, eventuelt bruk google translate til å oversette svensk/dansk.

Aldri sagt syntetisk ikke finnes, jeg sier det var i omløp da det meste av RC ikke var ulovlig DET ER 5 ÅR SIDEN og selv da var det veldig lite av det. Etter det ble ulovlig så er det nesten ikke å finne.
Jada, selvfølgelig sparer jeg på en brukt test i flere uker




Jesus Christ mann, du er så hjernevaska på det syntetiske greiene at du ignorerer alt som heter fakta.
Du klarer ikke komme med en eneste kilde til noe som helst som beviser noe av det du sier.
Du finner på ting som ingen har sagt igjen og igjen og igjen.

Ta også les trådene hvor "PseudoVitenskap" påstår at Ketamin ikke er narkotika og helt lovlig....
Du oppfører deg på akkurat samme måte.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja kun du røyker bra varer, ingen andre vet hvordan bra hasj er å vi tror bra hasj er syntetisk. Det er så latterlig å påstå.
Har røyka i land hvor det er lovlig, der kvaliteten er milevis foran Europa, tror nok jeg vet hva bra Cannabis er og vet hvordan rusen er.
Vis hele sitatet...
Igjen finner du på ting... Aldri sagt kun jeg røyker bra varer.
Aldri sagt noe om varene mine utenom at det ikke er syntetisk i det hele tatt faktisk.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du vet at de som driver de største coffeshopsa i amsterdam flyr ned til Marokko å lager egne deals med farmer og gir de utstyr og shit for at de skal lage bra hasj til deres coffeshops? De selger ikke dette til "vanlig marked" (de gjør dette fordi de vet at det er mye drit hasj, syntetetisk og annet)
Den marrokanske landrace er nesten dødd ut pga idioter som kommer med nyere genetikk, også krysser den med originale landracen de hadde(pollen flyr milevis i lufta av mannplanter og fucker opp alt), og gir en annerledes high enn den gode thc/cbd ration som var standarden før.
Vis hele sitatet...
Jeg driter da i hva coffeshopsa i amster gjør, det har ingenting med saken å gjøre.
Ingenting av det du sier gir mening og det virker som du bare finner på masse rart for å late som at du har peiling.

Virkelig dude... Stikk tilbake i barnehagen å troll der istedenfor.
Anonym bruker
"Irritert Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Ja, det er snakk om at syntetisk er veldig veldig sjeldent, så les dine egne linker, eventuelt bruk google translate til å oversette svensk/dansk.

Aldri sagt syntetisk ikke finnes, jeg sier det var i omløp da det meste av RC ikke var ulovlig DET ER 5 ÅR SIDEN og selv da var det veldig lite av det. Etter det ble ulovlig så er det nesten ikke å finne.
Jada, selvfølgelig sparer jeg på en brukt test i flere uker
Vis hele sitatet...
Ja for er jo selvsagt helt komplett umulig å skaffe syntetisk pulver nå som det er ulovlig

Viss du er enig at de finnes, hvorfor er du så sykt imot de som sier det finnes.
Jeg driter i om det er 1%, 10% av hasjen eller 30% hasjen som er synt i, poenget er at det eksisterer og folk må vite om det.
Spes når det kommer tråder der brukere er usikre på produktet de har, så er det ikke fake news å si at syntetisk eksisterer å opplyse om at viss du tester det med hjemmetest så er det ikke 100% sikkert.

T-SKJE GUIDE : (som heller bensin på bålet siden nå får sikkert noen ideer )
https://steemit.com/marijuana/@ekitc...photo-link-and

Bare le og tro jeg er fette idiot i skallen å røyker dritdårlige varer.

Da tror dere som er så sykt anti-synt at dere har kansje en finger med i det spillet for å synke ned på deres nivå.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja for er jo selvsagt helt komplett umulig å skaffe syntetisk pulver nå som det er ulovlig

Viss du er enig at de finnes, hvorfor er du så sykt imot de som sier det finnes.
Jeg driter i om det er 1%, 10% av hasjen eller 30% hasjen som er synt i, poenget er at det eksisterer og folk må vite om det.
Spes når det kommer tråder der brukere er usikre på produktet de har, så er det ikke fake news å si at syntetisk eksisterer å opplyse om at viss du tester det med hjemmetest så er det ikke 100% sikkert.

T-SKJE GUIDE : (som heller bensin på bålet siden nå får sikkert noen ideer )
https://steemit.com/marijuana/@ekitc...photo-link-and

Bare le og tro jeg er fette idiot i skallen å røyker dritdårlige varer.

Da tror dere som er så sykt anti-synt at dere har kansje en finger med i det spillet for å synke ned på deres nivå.
Vis hele sitatet...

Ro, ro, ro din båt.....

Ingen har sagt det er umulig... Nå må du slutte å finne på ting.
Leser du syner eller har du fått så mye dårlig syntetisk hasj av dealern din at ikke klarer å lese hva som er skrevet?

Er ikke imot de som sier det finnes, er imot det du påstår fordi du påstår at 90% av alt du har røyka er syntetisk. Da sier du jo faktisk at det du røyka i "Amster og andre land hvor det er lovlig" også var syntetisk da Så er du som motsier deg selv her.
At du tror noe er syntetisk beviser ikke at det er syntetisk.
En 4 år gammel guide på hvordan man lager/blander det beviser heller absolutt ingenting av det du sier.

Jeg ler meg ihjel jeg
For jeg tror ikke, jeg vet!

Hæ? Vi som er "anti synt" har en finger med i spillet for å synke ned på hvem sitt nivå?
Prøv i det minste å gi litt mening da?
Har forstått for lenge siden at du ikke klarer å finne en eneste kilde på at noe du sier er sant og at du bare finner på det meste du sier her.


Bare sånn for å gni det enda litt mere inn at du tar feil:


Ifølge spørreundersøkelser er syntetiske cannabinoider mindre utbredt i den generelle befolkningen
enn mer «tradisjonelle» rusmidler. I en undersøkelse fra 2015 svarte for eksempel 1,7 prosent av
norske skoleungdommer i alderen 15—16 år at de hadde brukt syntetiske cannabinoider minst én
gang (8). Folkehelseinstituttet gjennomfører årlige befolkningsundersøkelser i samarbeid med
Statistisk Sentralbyrå, der de undersøker bruk av alkohol, tobakk og narkotika. Siden 2013 er det stilt
spørsmål også om bruk av syntetiske cannabinoider. Den generelle tendensen er at bruken av disse
rusmidlene har vært lav og gått svakt nedover i perioden 2013–2017. I gjennomsnitt rapporterte i
underkant av én prosent av svarerne at de hadde brukt syntetiske cannabinoider noen gang. Andelen
som hadde brukt slike rusmidler de siste 12 måneder, var enda lavere (9).
Beslag foretatt av politi og tollvesenet, tyder også på at syntetiske cannabinoider ikke har fått
fotfeste blant norske brukere. Mens de fra 2008 til 2012 årlig beslagla økende mengder syntetiske
cannabinoider, med opptil 313 årlige beslag, har det i årene etter vært en sterk nedgang. I 2017 ble
det bare gjort 39 beslag av syntetiske cannabinoider i Norge (9).
Vis hele sitatet...
https://oslo-universitetssykehus.no/...binoidepdf.pdf
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja for er jo selvsagt helt komplett umulig å skaffe syntetisk pulver nå som det er ulovlig

Viss du er enig at de finnes, hvorfor er du så sykt imot de som sier det finnes.
Jeg driter i om det er 1%, 10% av hasjen eller 30% hasjen som er synt i, poenget er at det eksisterer og folk må vite om det.
Spes når det kommer tråder der brukere er usikre på produktet de har, så er det ikke fake news å si at syntetisk eksisterer å opplyse om at viss du tester det med hjemmetest så er det ikke 100% sikkert.

T-SKJE GUIDE : (som heller bensin på bålet siden nå får sikkert noen ideer )
https://steemit.com/marijuana/@ekitc...photo-link-and

Bare le og tro jeg er fette idiot i skallen å røyker dritdårlige varer.

Da tror dere som er så sykt anti-synt at dere har kansje en finger med i det spillet for å synke ned på deres nivå.
Vis hele sitatet...
Jeg tror vi setter en stopper der.

En diskusjon kommer ikke videre når den ene parten ikke klarer å holde seg til etablet diskusjonspraksis. Anekdotiske kilder kan være interessante, men når de taler stikk i mot statistikken som føres av myndighetene så aksepterer vi rett å slett ikke at slike håndfaste bevis skal avfeies pga en eller annen total ubegrunnet konspirasjonsteori om kripos.
I tillegg ignorerer du glatt andre argumenter og jatter på om at det er vi som er de lettlurte idiotene.

Nå i det siste innlegget ror du tilbake til fiskeskjær med å påstå at du bare mener at det finnes noe syntetisk hasj på markedet, for du
"driter" i hva prosenten er, poenget ditt er at det finnes NOE syntetisk på markedet. Nå er vi som har diskutert mot det plutselig anti-synth, hva nå enn det skal bety.

Vet du hva? Kanskje du skal puste litt og se diskusjonen? Ingen her har påstått at syntetisk ikke finnes, det vet du godt. Men i din ekstreme diskusjonsstil der det ser ut som intense følelser regjerer og lite logikk, så klarer du altså å skape fjell ut av maurtuer.
Det her er jo egentlig ikke noe å krangle over om det du skriver nå faktisk er ståstedet ditt.


Når det i tillegg slenges inn personangrep og særdeles aggressiv retorikk så synes jeg vi har vært særdeles imøtekommende og tolerant for slik uanstendig oppførsel.
Anonym bruker
"Høflig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For å gå tilbake til TS, kanskje du kan poste bilde av piecen? Når det er sagt, det største kjennetegnet på at du har fått i deg ren syntetisk er at du blir meget fjern i 30 min, også klink edru.

Jeg har selv røyket syntetisk i 2012, UR-144 i pulverform. 500 mg på ca en måned. Vanligvis 2 mg fordampet i en lyspære pipe, som med meth. Veldig intens rus, tenk bøttetrekk på lav toleranse. Så etter ca 20-30 min følte jeg meg helt edru igjen. Dette gjorde stoffet veldig avhengighetsskapende, nesten som crack pga den hyppige redoseringen. Ur-144 var på den tiden kjent som RC noiden som etterlignet cannabis rus mest, grunnet den knyttet seg mer til CB2 reseptoren enn CB1 (tenk mer Indica enn sativa, om jeg ikke husker feil) i motsetning til JWH-018 og lignende stoffer. Men å overdosere på det var helt jævlig og da merket man hvor forskjellig det egentlig var.
Er så tragisk hvor mange som har røyka litt hasj, og kanskje prøvd en eller to typer syntetisk og dermed er overbevist om at du alltid vil merke forskjell på type rus og hvor lenge det varer. Da regner jeg med at de har prøvd alle disse typene+++ andre nye typer syntetisk, og div kombinasjoner av disse siden de leiker guru over hvor lett man kan avkrefte at det er syntetisk?
Har også vært bort en lignende buff. Lukta krydder/mel... Ganske dårlig funk og rævva smak.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men hvis syntetisk er så standard i reven vi kjøper. Hvorfor er ikke da syntetisk i seg selv mer utbredt som rusmiddel i Norge?

Ser vi til andre land, er syntetisk en stor skummel greie med tanke på de som blir hekta. Kan ikke sammenlignes med abstinens på Cannabis. Ser helt hinsides ut abstinensen enkelte får, etter noen få timer uten spice.

For egen del (prøvd to typer den tid da det var så populært. Har det ikke vært for forumet, har jeg heller ikke prøvd det).

Begge ga en rus som minner om Cannabis på blikkboks. Var det jeg satt igjen med, blikkboks. Noe annet er effekten som avtar rimelig kjapt opp mot god bønne. Alle de som overodoserte, havna på legevakta.

Ja, det finnes sikkert de som blander inn syntetisk i hasjen, men det hører til fåtallet.

Aldri blitt tilbydd syntetisk i seg selv hos noen dealer så lenge jeg har røyka hasj.

Noe annet er bivirkninger. Har man røyka en god del bønne dere påstår er blanda ut med syntetisk.