Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1039
Jeg tok 12mg Rivotril for 4 dager siden og jeg kjenner enda rusen. Akkurat nå har jeg bittelitt europhi (ikke mye). Varer virkling Rivotril effekten så lenge?
12mg? Uten toleranse?
Goddamn son, take it easy!

Ja, det sitter leeeenge.
Du bør være svært forsiktig med rivotril (og andre slike sterke benzopreparater). Det er mange helt vanlige oppegående mennesker som har tatt noen rivotril, så har de tatt noen fler, og hanvnet i et tilstand der de ikke er klar over hva de sier eller hva de gjør.
En nabo av meg gjorde dette tidligere i sommer. Oppegående fyr. En kompis forteller meg at han så naboen min på butikken. Ta 4 doruller ut av en pakke med 8 doruller i. Han la de 4 løse dorullene på disken og ville betale. Jenta i kassa sa at han kunne ikke gjøre dette. Han måtte kjøpe hele pakken. Da gikk han bare ut av butikken.
Dette er noe vi ler av nå. Men det er også folk som like gjerne gjør noe virkelig dumt og/eller farlig i denne tilstanden. Og våkner opp i arresten.
Jeg har rust med på rivotril siden 2017 (ikke hverdag og ikke alt for ofte) jeg har noks god tolleranse men disse her virket satans sterke. Jeg kjenner det enda og det føles ut som rusen bare blir sterkere (nei, jeg har ikke drukket alkohol eller tatt noe annet)