Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1393
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,
Jeg har installert Coinbase ( bitcoin) men er usikker på hvordan jeg går frem når jeg skal betale for en vare.
Og hvor mye er for eksempel 900 kroner i BTC 😳?
Er det noen som har tid til og forklare meg?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hva skal du kjøpe ?

Sitat av revo85 Vis innlegg
Hva skal du kjøpe ?
Vis hele sitatet...

Om du skal handle på løken så er det en del å sette seg inn i..

https://www.bitcoininsider.org/artic...-goods-darknet

Start med å laste ned TOR, så finner du forumet DREAD via TOR.

Ting du burdre lese om : Hvordan kryptere tekst.
Hvordan opprette en Monero wallet (XMR) den valutaen du burde handle i.
Sist endret av revo85; 23. juni 2020 kl. 14:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Svarte deg for en uke siden, er ikke nødvendig å opprette to identiske tråder.

https://freak.no/forum/showthread.php?t=318558

Sitat av utepaanordnes Vis innlegg
Gikk inn på Coinbase og la inn en bestilling på 90€ for å få en preview, klarte foresten å trykke godkjenn med ett uhel, så håper jeg fikk tømt kontoen min før de ble trukket. Heheh.

86.55€ Purchase
3.45€ Coinbase fee
90€ Total

0.01020389BTC

Du lurer på hvordan du skal gå frem når du skal kjøpe en vare. Det kommer litt an på hvilken vare og hvor du handler.

Hvis du bare har instalert Coinbase appen men ikke noe mer må du først sende inn kopi av pass og bilde av deg sammen med passet om jeg husker riktig. Så det kan ta en liten stund før kontoen blir aktivert og du kan begynne å handle.

EDIT:
Klarte å tømme kontoen i tide
90€ er 968 norske kroner.
Vis hele sitatet...
Sist endret av utepaanordnes; 23. juni 2020 kl. 14:43.
Sitat av revo85 Vis innlegg
Hva skal du kjøpe ?




Om du skal handle på løken så er det en del å sette seg inn i..

https://www.bitcoininsider.org/artic...-goods-darknet

Start med å laste ned TOR, så finner du forumet DREAD via TOR.

Ting du burdre lese om : Hvordan kryptere tekst.
Hvordan opprette en Monero wallet (XMR) den valutaen du burde handle i.
Vis hele sitatet...
Om du er verifisert på coinbase, etter du har motatt BTC, last ned en ekstern wallet som du kan sende dine BTC til.

Om du oppretter en wallet først, kan du handle fra flere steder, da du kan sende BTC rett til DIN wallet, ikke lagre de på coinbase, som er en trader platform.

Du kan kjøpe BTC med apple pay eller visa direkte i noen wallets (EXODUS er et eksempel.) Da slipper du å bruke noen trading platformer.
Skal du ha annen valuta enn BTC kan dette veksles direkte i wallet.
Noen som vet hvordan man blir selger på nordic? Jeg har jo ikke akkurat mye, men blir jo fristet av prisene.. sorry om jeg poster feil eller er umoralsk... Bare ensom og det eneste jeg har nok av er ox spart opp i mange år - bare lurer på hvordan jeg skal forholde meg til alt og snakker man på byen om det - får du mange venner for en kveld. Komplisert
Igjen beklager at jeg braser inn
Sitat av Tox Vis innlegg
Noen som vet hvordan man blir selger på nordic? Jeg har jo ikke akkurat mye, men blir jo fristet av prisene.. sorry om jeg poster feil eller er umoralsk... Bare ensom og det eneste jeg har nok av er ox spart opp i mange år - bare lurer på hvordan jeg skal forholde meg til alt og snakker man på byen om det - får du mange venner for en kveld. Komplisert
Igjen beklager at jeg braser inn
Vis hele sitatet...
Ikke verdt risikoen.
Om du viiiirkelig trenger pengene.. Så finnes det guider på dread.
Mest ensom og mye tanker - trukket meg bevisst ut av miljøet og derfor sliter jeg med ensomhet - så faktisk mest for å se at mine ord blir lest merkelig nok
sender deg noen positive vibes for sommeren jeg

Om du er ensom, sitt i alle fall ikke inne.
Frisk luft daglig hjelper.
Gå på butikken, kjøp en tyggis å si ha en fin dag til personen i kassa.

baby steps, brother
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Tox Vis innlegg
Mest ensom og mye tanker - trukket meg bevisst ut av miljøet og derfor sliter jeg med ensomhet - så faktisk mest for å se at mine ord blir lest merkelig nok
Vis hele sitatet...
Dette høres ikke bra ut, hva kan vi gjøre for og hjelpe deg på bedringens vei?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
preev.com der kan du se valuta
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei,
Jeg har installert Coinbase ( bitcoin) men er usikker på hvordan jeg går frem når jeg skal betale for en vare.
Og hvor mye er for eksempel 900 kroner i BTC 😳?
Er det noen som har tid til og forklare meg?
Vis hele sitatet...
For å kjøpe bitcoin må du først finne en side der det selges som for eksempel LocalBitcoins.com som har norske selgere. Det kan gjøres med bankoverføring men usikker med andre betalingsmidler.

Kan hende jeg tar feil i det jeg skriver nå men mener du må verifisere at det er faktisk deg som kjøper så du må ta bildet av ansiket og ID.