Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1462
Hei, jeg har en Ipod touch jeg gjerne vil ha spill på. Jeg har lastet det ned, men vet ikke hvordan jeg installerer det på Ipoden. Trenger tips.
A madman with a box
mabala's Avatar
Har du lastet de ned fra AppStore eller fra Internett(pcen)?
Har du lastet de ned via iTunes på maskinen? Isåfall burde du ikke gjøre så mye mer enn å penetrere iPoden med kabelen, for så og penetrere maskinen med USB-kabelen. Lettere å laste de direkte ned til iPoden tho

Sjekk apple sine sider. De forklarer alt
Hvis du har lastet ned fra appstore så må du gjøre dette:

http://support.apple.com/kb/HT1386
Jeg har lastet ned fra torrentsider. Jeg har også gjort det med filmer og serier og de har virket
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Jeg har lastet ned fra torrentsider. Jeg har også gjort det med filmer og serier og de har virket
Vis hele sitatet...
Ligger de lagret i iTunes?
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Ligger de lagret i iTunes?
Vis hele sitatet...
Jepp, de ligger inne på Itunes
Har du jailbreaket enheten? Filmer og apps er ikke det samme.
Sitat av møkk Vis innlegg
Har du jailbreaket enheten? Filmer og apps er ikke det samme.
Vis hele sitatet...
Det jeg har gjort er at jeg har lastet ned fra Kick Ass Torrents, under kategorien Games.
Første steg i ett forsøk på å kjøre piratvare på en iPod Touch vil være å jailbreake den. For å kunne hjelpe deg videre kan det være greit med mer informasjon fra din side, som f.eks hvilken generasjon det er, og hvilken versjon av programvaren du kjører (iOS). Nyeste versjon 4.3.3 er mulig å åpne ved bruk av ett program som f.eks Redsn0w.
A madman with a box
mabala's Avatar
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Det jeg har gjort er at jeg har lastet ned fra Kick Ass Torrents, under kategorien Games.
Vis hele sitatet...
For å legge til pirated apps, trenger du en jailbraket iPod.