Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3324
Hallo!
Som dere har sett på tråd'ene mine er jeg e Ps3 gamer, MEN vet noen om en buttikk eller Nettside hvor jeg kan kjøpe Dazzle eller Capture Card?
Rundt 2000, eller billigere?
takker for svar


Grunnen til at jeg vil kjøpe Opptaker er så jeg kan recorde noe Zombie og Single-player på CoD osv siden nettet er nede. :P
Dazzle er bort kasta penger spør du meg. nesten 1000kr for noe som ikke tar opp i HD.
Gå heller for: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=414736
Har den selv og er kjempe fornøyd
Capture The Dazzle Card?

Men sjekk nettsidene dems, og hvem de selger til.
BrokenBone's Avatar
Trådstarter
Sitat av LTe Vis innlegg
Dazzle er bort kasta penger spør du meg. nesten 1000kr for noe som ikke tar opp i HD.
Gå heller for: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=414736
Har den selv og er kjempe fornøyd
Vis hele sitatet...
Så rå ut
Men er den vanskelig og lære seg til og bruke?
Ekke sånn 100% electro ekspert skjønner du :P
HD PVR fåes på komplett
Sitat av BrokenBone Vis innlegg
Så rå ut
Men er den vanskelig og lære seg til og bruke?
Ekke sånn 100% electro ekspert skjønner du :P
Vis hele sitatet...
Ps3 ledningen(du må kjøpe en ekstra stor med 3 ekstra farger som jeg ikke husker i hode) skal inn i pvr der det står in.
Ledningene som følger med skal inn i boksen på out og inn i tven. Usb kabelen skal inn i datamaskinen og programvaren som følger med på disk legges inn.
Strømmen til pvren må selvfølgelig inn i en kontakt
Er tusenvis av tutorials på youtube. Fants selv den ps3 ledningen med ekstra farger(glemt navn) på spaceworld
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Til HD PRVR bruker man komponentkabler, for å få orden på det
Sitat av tekace Vis innlegg
Til HD PRVR bruker man komponentkabler, for å få orden på det
Vis hele sitatet...
der var navnet:P
Hadde helt glem det
BrokenBone's Avatar
Trådstarter
Sitat av LTe Vis innlegg
Ps3 ledningen(du må kjøpe en ekstra stor med 3 ekstra farger som jeg ikke husker i hode) skal inn i pvr der det står in.
Ledningene som følger med skal inn i boksen på out og inn i tven. Usb kabelen skal inn i datamaskinen og programvaren som følger med på disk legges inn.
Strømmen til pvren må selvfølgelig inn i en kontakt
Er tusenvis av tutorials på youtube. Fants selv den ps3 ledningen med ekstra farger(glemt navn) på spaceworld
Vis hele sitatet...
Ahaa
Så komponentkabler får jeg tak i på spaceworld, men HD PVR'en MÅ kjøpes på Komplett?

Sitat av Rain Man Vis innlegg
Capture The Dazzle Card?

Men sjekk nettsidene dems, og hvem de selger til.
Vis hele sitatet...
Sjekker den ut nå
Shady Banana
Quix's Avatar
Vil anbefale deg å ta en titt på Black Magic Intensity Shuttle eller Pro. Disse har fått gode anmeldelser og skal være veldig brukervenlige.
BrokenBone's Avatar
Trådstarter
Sitat av Powlair Vis innlegg
Vil anbefale deg å ta en titt på Black Magic Intensity Shuttle eller Pro. Disse har fått gode anmeldelser og skal være veldig brukervenlige.
Vis hele sitatet...
Spørs litt på prisen, men skal se etter nå
Hauppauge er nok den letteste
Jeg kan lett si at det er vært alle pengene
BrokenBone's Avatar
Trådstarter
Sitat av LTe Vis innlegg
Hauppauge er nok den letteste
Jeg kan lett si at det er vært alle pengene
Vis hele sitatet...
Hehe
Får se hva jeg kjøper