Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1611
Jeg har i lang tid forsøkt å spille FIFA 11 online, men det funker ikke. Brannmurinnstillingene in-game står på restriktiv, og det er nok problemet. Upnp er på, så hva er problemet?
Funker andre spill online?
Trådstarter
2 0
vel, det funker, men det tar lang tid å joine spill på f.eks cod

jeg får forresten spilt online på fifa, mot venner, men ikke mot randoms på hurtig rangert kamp
innstillinger-internett skal vøære noe der huske ikke helt.
Har samme problemet, bruker ca 10 min bare på å finne en match jeg kan spille på fifa, mens mot venner går det på første forsøk.
Bump...hva kan en gjøre for å fikse dette i Fifa 2011? Sliter med det samme, men kommer online på andre spill som Fight Night Champion...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er brannmurinnstillingene satt til "Moderate"? Det kan være at Fifa11 bruker porter som er lukket i brannmuren\routeren din. Jeg er ikke helt sikker, men tror det er slik:

TCP ports: 80, 443, 9980-9989, 14500-14559, 42100
UDP ports: 9570, 3659, 6000

http://portforward.com/ -> finn din router -> åpne portene over.
▼ ... noen uker senere ... ▼
bare låner denne tråden her jeg.
mitt spørsmål er, i karriere modus, er det mulig at jeg som spiller med viking faktisk kan få de beste spillerne? Er det slik at spillerne kan få lyst til å komme å spille for meg uten at jeg må betale en forbanna høy pris? vil det at hvis jeg vinner serien, euro league eller champions league gjøre mer attraktiv for de beste folka???
▼ ... over en uke senere ... ▼
noen som vet om jeg kan få lastet ned fifa 2011 transfer update på pc, så sette på minnepenn å legge over på ps3? isåfall link?