Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 823
God kveld.

Det har seg sånn at jeg har en bannet xbox 360. Hadde planlagt å bruke denne som en film avspiller på soverommet. Jeg har kun en Macbook Air tilgjengelig, den har jo selvfølgelig ikke TP-kabel.

Hvordan kan jeg sende filmer o.l over på xboxen? Om jeg kobler inn en router i xboxen (uten internett) er det noen mulighet at jeg kan sende dem over?

Setter stor pris på hjelp!
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Legg filmene over på en USB-disk med FAT32, problem solved.

Eventuelt stream direkte med PS3 Media Server via Wireless eller kablet.
Sist endret av AtXbYeA; 27. august 2010 kl. 19:33.
dav
Trådstarter
Det er altså ingen mulighet for å sende filene over på en enklere måte? Om jeg setter en router inn i usb-porten for så kobler begge maskinene på samme nettverk? På samme måte man kan gjøre med 2 datamaskiner på samme nettverk.

Er selv ikke så kyndig på dette, må bare spørre, men takk for hjelpen!
Sist endret av dav; 27. august 2010 kl. 19:37.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Router i USB-porten ?

Jeg vil gjerne se den routeren som overfører fra USB -> Ethernet og som en vanlig bruker har hjemme.

De to valgene du har står ovenfor.

Du trenger ikke internett for å lage et lokalt nettverk, sett statiske IP-adresser i samme range på alle enheter som skal kommunisere.

F.eks
ip 192.168.1.10-11-12
netmask 255.255.255.0

ferdig.
Sist endret av AtXbYeA; 27. august 2010 kl. 19:39.
dav
Trådstarter
Det jeg mente, ja! Du vet ikke om en how-to på dette emnet?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
gaammel tråd men azeruz/vuze har stream to unit og fungerer uten internet du må bare ha data og xbox på samme ethernet/internet osv hoper det er till litt hjelp :P