Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3788
Hei.

Er sikker 1000 tråder her fra før..

Men jeg lurer på hvordan jeg softmoder WIIen.. driver å ser på noe på youtube..

Men kanskje det er noen her som kan gi meg en link til et bra program og en god forklaring.. de har slettet linkene på youtube så sliter litt med dette.. har fikset alt annet som trengs men skjønner ikke helt greia her..

er mas om at man må spille spill osv....
Heisann!

For at noen skal hjelpe deg, burde du inkludere hvilken versjon du har, osv.
F.eks. 3.40 osv.
IKKE mod den ut fra videoer på Utube... Det er slik de fleste bricker wiiene sine. Sjekk "tutorials"-seksjonen på www.wiihacks.com Der finner du det du trenger av guides!
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Barnitos Softmod Pack er en omfattende og forseggjort guide som inkluderer alle filer du trenger, og inneholder mods for alle versjoner. Har selv brukt den en håndfull ganger med stor suksess.
Kombinér gjerne med en USBharddisk og WiiFlow: http://hackmywii.net/barnitos-wii-softmod-pack
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du må finne ut hvilken versjon av Wii du har og hvilken firmware versjon du har før du begynner med noe.
Hvis versjonen er 4.2 eller lavere kan du enkelt og greit bruke bannerbomb exploitet.
Uansett HW versjon av Wii?
Jeg brukte denne guiden.
Å min wii står nå på tv benken med ekstern HDD med rundt 120 spill på å trenger ikke lenger bruke dvd-rom etc..
å Gamecube spill funker fortsatt helt fint
Skal stå i guiden hvordan du sjekker alt du trenger å vite før du begynner.
Det vil si:
Software versjon og Hardware versjon.

Anbefaler deg å lese igjennom guiden, og les deg litt opp på emnet, da minsker du sjansene betraktelig for "brick".(dvs at wii'en din blir omtrent like brukbar som en murstein.)

Om du tar NAND backup (står også beskrevet i guiden.) Så er det fysisk umulig å bricke wiien din, med mindre du lider av 4000 kromosomfeil...

Lykke til med wii-modding!

edit: typo
Sist endret av bragilicious; 24. mars 2011 kl. 01:57.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
hvordan finner man ut hvilken verson wii maskin man har da ?
Gå inn på Settings på Wiien, da står det i hjørnet. .

Sitat av Knudsen Vis innlegg
Uansett HW versjon av Wii?
Vis hele sitatet...
Ja. Men de nyeste kan ikke lese pirat-DVDer, så der må du bruke HDD i så fall..