Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1100
Har kjøpt en belkin share router med usb inngang.
Har klart å dele HDD til pc via nettverket men finner den ikke på ps3. Er det fordi HDD ikke er FAT32?
MINST 12år
tore-'s Avatar
Nei det skal ikke ha noe å si. Men jeg er usikker på om PS3 har støtte for å lese nettverksshare.

Hvordan er disken delt via routeren? SMB? NFS? Noe annet?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
PS3 leser DLNA, installert f.eks Tversity eller PS3 Media Server, da vil de dukke fint opp på din PS3 og transcode dersom PS3en ikke kan spille av native.
hmm. jeg kan ikke så mye om det her. har bare kjøpt en router med usb inngang så jeg kan dele min eksterne hdd på nettverket og da hadde jeg håpet at ps3 kunne finne den slik at jeg slipper å bruke dataen til å kopiere film over på usb-stikk for så å putte den i ps3 igjen..
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Ja dette slipper du.

Installer tversity eller PS3MS på din maskin og del foldere med film \ musikk \ bilder via software, PS3 vil se alt du deler via disse programmene.
P3 media server finner ikke ps3..
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Da har du :

- Ikke de på samme nett
- Ræva satt opp nettverk
- Gjort noe feil
- Brannmur på maskinen

Fortell oss gjerne hvilke ipadresse maskinene får.