Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2095
Det jeg lurer på er om noen kan fortelle meg om det finnes muligheter å ordne sæ jukse koder til det spille? tenkte på evig ammo til våpnene og evig liv? hvordan gjør man det? håper på hjelp
Det finnes ikke koder til Just Cause 2. På pc kan du laste ned mods...
A madman with a box
mabala's Avatar
Har du engang prøvet å googlet? Søkte "just cause ps3 cheats", fikk opp flere sider med cheats. SØK.
Trådstarter
18 0
Skal prøve på det
Det fnnes ikke koder!
eneste muligheten er vist du har det på pc'en kan du laste ned mods/trainer
Trådstarter
18 0
Har det kun til ps3. og ikke til pc
Then you have a problem..
eneste løsningen er da rushe rundt til cordinatene på sidene

http://cheats.ign.com/ob2/068/862/862519.html

Vist du vill ha det på pc'en kan du ta deg en tur til butikken/steam eller pirat bukta ^^
Sist endret av Zitto; 24. april 2011 kl. 17:11. Grunn: skriveleif
Trådstarter
18 0
Tusen takk for hjelpen, det var snilt av dere
Men anbefales til pc
lasta ned forrige uke fra bukta
Trådstarter
18 0
Hei!
Nå fikk æ jo spillet i helga så har ikke spilt så mye på det, når æ går på denne siden: http://www.cheatcc.com/ps3/justcause2cheatscodes.html, og skal taste inn di cordinatene, må du da ha utført en del mission da? æ har bare gjort unna 3 mission trur æ?
Sitat av linux12 Vis innlegg
Hei!
Nå fikk æ jo spillet i helga så har ikke spilt så mye på det, når æ går på denne siden: http://www.cheatcc.com/ps3/justcause2cheatscodes.html, og skal taste inn di cordinatene, må du da ha utført en del mission da? æ har bare gjort unna 3 mission trur æ?
Vis hele sitatet...
Om jeg ikke husker feil står kordinatene når du åpner opp kartet. Du skal ikke taste dem inn et sted. Du skal gå til de kordinatene som står på siden.
åpne kartet- Øverst til høyre = kordinater
beveg på stick til du finner riktige kordinater - dra dit
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
18 0
Hei!

Håper at noen av dere har spilt igjenom hele Just Cause 2 og fått 100% på alt. Det jeg sliter med er: Panau City-Docks District der har æ bare fått 95% complete. Hva er d æ mangler da? har sprengt alt som er mulig å sprenge og ødelegge. Så trenger litt hjelp for å få 100% Håper noen kan hjelpe?

På fornhånd takk
Game disconnected
pokemon's Avatar
samle in en ammo upgrade eller noe?
Trådstarter
18 0
Hei pokemon! Har kjørt rund i helikopter men klarer ikke å finne noe? e dem gjømt? eller?
Game disconnected
pokemon's Avatar
kan ligge under halvtak etc.. sleit endel med å finne all jeg også men de burde ligge der et sted. enten en weapon upgrade eller vehicle upgrade, vil tro det er noe sånt.
På minikartet har du også en måler som informerer deg når du er i nærheten av upgrades - en strek, to streker osv. Bruker du denne aktivt bør det ikke være verdens største problem å finne det du mangler.
Trådstarter
18 0
Pokemon! Gikk du gjenom hele byen eller brukte du falllskjermen? du har ikke en video der du har funnet alle?
Game disconnected
pokemon's Avatar
jeg har ikke funnet alle i det hele tatt men de gangene jeg sleit med å få 100% så var det pga en ting som ikke var samlet inn.
Det er ingen som har 100% på Just Cause 2 pga bugs
Trådstarter
18 0
På enkelte plasser slik som militærleirer og landsbyer har æ fått 100% men ikke på alt ennå? d e en meget bra spill.