Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1615
Anonym bruker
"Uvøren Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg lurer på hvordan man kan oppbevare MDMA best mulig?
Har tenkt til å ha det liggende et par uker og foreløpig ligger det på et tørt, mørkt rom i zip pose med en temperatur på ca 0 grader
da oppbevarer du det optimalt vil jeg si :-)
Tror ikke det har så mye og si hvordan du oppbervarer det om vi ikke snakker over flere måneder. Selv oppbevarer jeg det i en eske, med noe greier over. Har hatt det liggende i opptil 3 måneder og det er har gått helt fint. Er det tett og mørkt, ikke for varmt eller for kaldt, så er det optimalt for bortimot alle droger Selv har jeg hatt pulver liggende i noen uker, ikke hverken spesielt mørkt eller tett. Fortsatt funka fjell. Men alltid fint å være på den sikre siden, så klart. Men som sagt, når det ikke er snakk om så lange tiden, så har det ikke så alt for mye å si hvordan det oppbevares.
Helt ærlig, jeg har hatt emma tørt og mørkt, men alltid i romtemp og over lang tid og har ikke merket noe dårligere funk vil jeg si. Selv syre som jeg har fått som har liggi i romtemp lenge, pakket inn i postitlapp. pakket de da inn i folie og la de på rommet i et par uker. Og det var god funk i begge (Tok dem hver for seg)

Så det med at ting kan bli dårlig over tid, ja men det er nok mer stabilt enn vi klarer å innbille oss
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Ta det sammen heller!
MDMA er et fenetylamin. og fenetylaminer er generelt sett et veldig stabilt molekyl i salt form. Om du oppbevarer det på den måten som du gjør nå, så kan man trygt si at det vil overleve i 2 uker. Du kunne hatt det der i 15 år og det ville forsatt hatt like bra kvalitet
Anonym bruker
"Nervøs Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Valadar Vis innlegg
MDMA er et fenetylamin. og fenetylaminer er generelt sett et veldig stabilt molekyl i salt form. Om du oppbevarer det på den måten som du gjør nå, så kan man trygt si at det vil overleve i 2 uker. Du kunne hatt det der i 15 år og det ville forsatt hatt like bra kvalitet
Vis hele sitatet...
Akkurat!