Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 720
https://www.komplett.no/product/8986...6-full-hd-matt

Lurer på om denne laptopen er verdt pengene? Såklart vil den dra cs:go og lignende som jeg har tenkt å bruke den til. Lurer egentlig bare om det er en kurrant laptop til den prisen? Jeg hadde funnet en annen laptop til en tusenlapp mindre, men valgte å gå opp siden denne hadde mye bedre specs.
Gikk i den fella for akkurat 1 år siden. Anbefaler ikke at du kjøper gaming laptop på det sterkeste. Ellers var det akkurat den jeg kjøpte i 17,3 tommer for samme pris! Et helt år etter! Ikke verdt det. Isåfall se etter bedre priser/merker.

Maskinen i seg selv likte jeg dog.
Sist endret av Nraw; 26. november 2016 kl. 03:03.
Ville kjøpt denne istedenfor den du har valgt deg da den er billigere, har bedre CPU og har SSD i tillegg til vanlig harddisk. (Og ellers er lik)

I forhold til casual gaming tror jeg du vil klare deg fint da jeg har noenlunde samme specs på laptopen min og den klarer å kjøre alt jeg kaster på den så lenge alle settingsene ikke står på det høyeste
Sist endret av BaconWeed; 26. november 2016 kl. 04:20.