Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1164
Jeg har en 3 år gammel Multicom Kunshan gaming laptop (15,6 tommer) som tidlig utviklet svært sjenerende viftestøy. Det skal ingenting til før den setter i gang og den bruker lang tid på å "roe seg".

Jeg er ellers svært fornøyd med laptopen og kunne godt tenkte meg å kjøpe en ny multicom laptop, men den støyen er så fæl...

Er det noen som har erfaring med Multicom gaming laptops som kan si noe om viftestøyen? Har den blitt bedre siden jeg kjøpte laptopen for tre år siden?
Er sikkert full i støv og dritt. Plukk den ifra hverandre. Rens PC-en for støv. Å tilslutt smør viften, eventuelt kjøp ny vifte.

Kan skifte kjølepasta i samme slengen.
Trådstarter
4 0
Takk for svaret, Lattergal. Er ikke erfaren nok til å skru fra hverandre en laptop. Men tipset er godt. Jeg kan få noen til å gjøre det for meg.
Jeg fikk ny vifte av multicom i posten, kan lønne seg å spørre, bare oppgi delnummeret som står på selve vifta.
Fant også samme vifte på ebay ved søk på delnummer, men slapp å kjøpe selv.
Takk, Turbolego. Garantitida er jo ute for lenge siden, og jeg veit ikke om det er verdt det å mekke på en laptop som begynner å bli gammel (mye utvikling på tre år...), selv om den ellers fungerer okei.
Sitat av migimimi Vis innlegg
Takk, Turbolego. Garantitida er jo ute for lenge siden, og jeg veit ikke om det er verdt det å mekke på en laptop som begynner å bli gammel (mye utvikling på tre år...), selv om den ellers fungerer okei.
Vis hele sitatet...
Er 5 års reklamasjon på datamaskiner i norge.
Skader ikke å sende en epost ivertfall.