Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1758
Halla! Er nylig blitt tested positivt på thc og mdma så nå blir det urinprøver 6 måneder fremover...
Noen som har erfaring med fleinsopp og lsd, vises dette i urinprøver? Kokain? Har urinprøver hver torsdag så om jeg kjører på med sopppå evt fredag og cola på lørdag, er jeg safe på torsdag? Burde jeg forbrenne mye? Noe spesielt jeg burde drikke mye av for å minske sjansen for å bli tested positiv?
Hadde vært knall om noen kunne gitt meg noen tips!🤟😃
420 all the time
Hash cat's Avatar
Sitat av shipshap Vis innlegg
Halla! Er nylig blitt tested positivt på thc og mdma så nå blir det urinprøver 6 måneder fremover...
Noen som har erfaring med fleinsopp og lsd, vises dette i urinprøver? Kokain? Har urinprøver hver torsdag så om jeg kjører på med sopppå evt fredag og cola på lørdag, er jeg safe på torsdag? Burde jeg forbrenne mye? Noe spesielt jeg burde drikke mye av for å minske sjansen for å bli tested positiv?
Hadde vært knall om noen kunne gitt meg noen tips!🤟😃
Vis hele sitatet...
Er i akkurat samme situasjon. Bla tatt med thc og mdma.

Googla litt. Og det står at shrooms går ut av urinet innen 24 timer. Så du burde være ganske safe.

Sist endret av Hash cat; 4. mai 2020 kl. 09:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
11 2
Så dette selv, vil bare være 100% safe. Tester jeg positiv så ryker lappen. Har tenkt og ta en del rusmidler som mdma cola te sommeren også. Har hørt fra kompiser over nettet at " detoxify" skal fungere, noen andre som har erfaring med det?
420 all the time
Hash cat's Avatar


Begge bildene er tatt fra drugrehab.com
Trådstarter
11 2
Ser ut som jeg er safe da Noe spesielt som er lurt å drikke for å minske sansyligheten for å teste positiv?
420 all the time
Hash cat's Avatar
Sitat av shipshap Vis innlegg
Ser ut som jeg er safe da Noe spesielt som er lurt å drikke for å minske sansyligheten for å teste positiv?
Vis hele sitatet...
Du kan ta detox piller for thc, men det koster mye penger og tar litt for lang tid (5-7 dager).
Ser at her har det skjedd en glipp. flere tilsvar og ingen moralisering
Er det ikke enklere å bare en ten ta prøvene skikkelig uten å risikere å rote det til. 6 mnd rusfri/bare lovlig rus klarer du. Eventuelt driter du i det og lar lappen ryke? Høres ut som mye stress og drive på slik?
420 all the time
Hash cat's Avatar
Sitat av Don P Vis innlegg
Ser at her har det skjedd en glipp. flere tilsvar og ingen moralisering
Er det ikke enklere å bare en ten ta prøvene skikkelig uten å risikere å rote det til. 6 mnd rusfri/bare lovlig rus klarer du. Eventuelt driter du i det og lar lappen ryke? Høres ut som mye stress og drive på slik?
Vis hele sitatet...
Jaja helt enig med deg, svarte bare på på spørsmålet. Personelig skal jeg være rusfri de neste 6 måndene.
Trådstarter
11 2
Ikke like lett for alle
Sist endret av shipshap; 4. mai 2020 kl. 10:08.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Sitat av shipshap Vis innlegg
Ikke like lett for alle
Vis hele sitatet...
Nei, det er forstår jeg. Det er dit valg ofc. Men ville holdt meg unna de stoffene med mest rykte (hehe, det er vel de fleste).
Sitat av Don P Vis innlegg
Ser at her har det skjedd en glipp. flere tilsvar og ingen moralisering
Er det ikke enklere å bare en ten ta prøvene skikkelig uten å risikere å rote det til. 6 mnd rusfri/bare lovlig rus klarer du. Eventuelt driter du i det og lar lappen ryke? Høres ut som mye stress og drive på slik?
Vis hele sitatet...
For noen av oss så er det 8år som gjelder.
Jeg har holdt meg på matta i 3år og nå er jeg dritt lei av å være Ola fakkings Normann, gir fra meg førerkort å kjører uten med glede.
Snakkes i trafikken!
Trådstarter
11 2
Sitat av Hash cat Vis innlegg
Nei, det er forstår jeg. Det er dit valg ofc. Men ville holdt meg unna de stoffene med mest rykte (hehe, det er vel de fleste).
Vis hele sitatet...
Prøve på det

Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
For noen av oss så er det 8år som gjelder.
Jeg har holdt meg på matta i 3år og nå er jeg dritt lei av å være Ola fakkings Normann, gir fra meg førerkort å kjører uten med glede.
Snakkes i trafikken!
Vis hele sitatet...
Fack norge....😂
Sist endret av shipshap; 4. mai 2020 kl. 12:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mine urinprøver ble sendt til Furst og testet for:
Opiater
Amfetamin & MDMA
Benzodiazepiner
Kokain
THC

Husker ikke om pisset ble testet for GHB.

Det ble ikke testet for LSD eller sopp (Psilocybin?)
420 all the time
Hash cat's Avatar
Fant ut at Designer dop, psykedelika og kratom testes som regel ikke for, pga de er vanskelige å trace.
Hadde holdt meg til en sjelden tur på lsd i såfall.

Kan ikke kratom slå ut som opioider?
Kokain kan sitte i urin i opp til en uke, så hvis du vil være 100% sikker, så hadde jeg droppet det.
Sitat av Hash cat Vis innlegg


Begge bildene er tatt fra drugrehab.com
Vis hele sitatet...
Rart det der. 8 timer i urin og 6-12 timer i blodet, gir null mening. Og forresten - ikke bruk penger på detox-piller, det er bare tull som promoteres til desperate stonere. Det er to ting som faktisk hjelper - fysisk trening (forbrenner fett der metabolitter lagres) og tid.

Men ellers - sopp og LSD er fullstendig ute av kroppen ila 1-2 døgn, kommer helt an på personen.
Trådstarter
11 2
Takk for tips
Sist endret av shipshap; 5. mai 2020 kl. 01:50.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Rart det der. 8 timer i urin og 6-12 timer i blodet, gir null mening. Og forresten - ikke bruk penger på detox-piller, det er bare tull som promoteres til desperate stonere. Det er to ting som faktisk hjelper - fysisk trening (forbrenner fett der metabolitter lagres) og tid.

Men ellers - sopp og LSD er fullstendig ute av kroppen ila 1-2 døgn, kommer helt an på personen.
Vis hele sitatet...
Gjorde litt research om studien hvor de fant ut hvor lenge lsd er i blodet. Var vist 200mcg som var mulig å spotte i blodet opptil 16 timer etter. 100mcg er i blodet ca. 8 timer.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Hadde holdt meg til en sjelden tur på lsd i såfall.

Kan ikke kratom slå ut som opioider?
Vis hele sitatet...
Nei, kratom slår ikke ut som opiater. Kratom er i nåværende tid safe og ta relatert til urinprøver. Det kommer vel og sikkert til å bli langt mer populært netopp på grunn av det i tiden som kommer. Da helt til det utvikles tester som er beregnet på det.

Kratom er ikke et opoid, kratom får bare hjernens naturlige opiater til å produsere mer av det. Derfor har det en del likhetstrekk med vanlig opium.
Ghb, sopp og LSD kan du ta safe både på dipprøver og russcreening med laboratorie analyser. De sjekker ikke for dette på utvidet rusprøve.