Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 9257
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er i den situasjonen at jeg må hente lar medisin på apoteket hver dag. Bor i Oslo og det er umulig å holde nok avstand til alle da. Blir ofte stående 10-15minutter å vente før det er min tur. I tillegg er dem helt nazi på at jeg skal sitte der i 10 min mens subutexen smelter i kjeften min. Får noia av hele situasjonen og behandleren min i lar er i karantene men legen min skullle være tilbake i morra.

Noen som er i samme situasjon som har fått endra på henteordning eller noe? Hadde det ikke vært lurere om vi fikk for et par ukers bruk nå så man slipper å være så nære folk på apoteket?
finn 1 måte det ikke smeller rett tilbake i trynet på den politikeren som prøvde stå opp for det som egentlig er rett uten å bli slakta av en saueflokk 90% tror på, og dermed skader de vanskeligstilte mer..
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
finn 1 måte det ikke smeller rett tilbake i trynet på den politikeren som prøvde stå opp for det som egentlig er rett uten å bli slakta av en saueflokk 90% tror på, og dermed skader de vanskeligstilte mer..
Vis hele sitatet...
What?
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her i Bergen er det flere som får med seg medisin for flere uker, sånn som jeg har skjønt det er de fleste utleveringsstedene stengt. Høres veldig rart ut at du fremdeles må hente hver dag
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Her i Bergen er det flere som får med seg medisin for flere uker, sånn som jeg har skjønt det er de fleste utleveringsstedene stengt. Høres veldig rart ut at du fremdeles må hente hver dag
Vis hele sitatet...
Jeg har bare vært i lar i 3 uker og begge urinprøvene jeg har levert hittil har vært positive på benzo. Legen sa det ikke var noe stress og at ikke det nødvendigvis ville være til hinder for slækkere henteordninger. Skulle visst få snakke med henne i morra. Blir for dumt å fly ned til apoteket hver dag i disse tider da alt annet med å være nær mennesker lissom er så fyfy
Er det ikke kølappsystem hos apoteket ditt, slik at du kan vente utenfor? Da burde du kanskje bytte apotek.
Anonym bruker
"Rask Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Henter normalt 3 ganger i uken, nå henter jeg bare 1 gang i uken. Har ikke gjort noe selv, så vet ikke om det er LAR elr apotek som står bak den avgjørelsen. Så ikke noe "flere uker" her men bedre enn å fly på apoteket 3 ganger i uken.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
What?
Vis hele sitatet...
sry. må få montert alkolås på freak på en el annen måte
Er jo en grunn til at det er strix når en er i oppstarten av LAR, så gjør en seg fortjent til mer og mer friheter. Balansen mellom smittefare og misbruk må nok vurderes i hvert enkelt tilfelle. Å få ut for ukesvis høres ikke rasjonelt ut, Mn det gjør jo ikke daglig heller
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Etter endelig å ha fått tak i LAR så fikk jeg ordnet det til og hente 1 gang i uka isteden. LAR får mye dritt kasta etter seg men med meg har de vært veldig ålreite og samarbeidsvillige
Jeg fikk gå fra å hente hver dag til å hente en gang i uken. Føles mye bedre siden jeg får mulighet til å legge av litt til ett nød depot tilfelle dritten treffer viften fullstendig. Det er vi som får kjenne det først.
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
Jeg fikk gå fra å hente hver dag til å hente en gang i uken. Føles mye bedre siden jeg får mulighet til å legge av litt til ett nød depot tilfelle dritten treffer viften fullstendig. Det er vi som får kjenne det først.
Vis hele sitatet...
det er vel heller helsepersonell og de syke som får kjenne på det først..?
for at LAR pasientene ikke skal få medisinen sin får jo heller ikke andre medisiner, pga alle kvalifisert nok til å gi ut medisiner da allerede er syke?