Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1621
Heisann

Skal reise fra Oslo til Kjøbenhavn med buss, kunne tenkt meg og ta med en eller 2 gram cannabis med meg. Mest fordi det er en sinnsyk god en som jeg vil vise vennina mi som bor i køben.

Noen som har tatt buss fra Oslo til Kjøben før og vet om det ofte er tollkontroll nedover ?

Og evt hva er straff for å bli stoppa med det i sverige eller danmark ?
Har aldri hørt om noen som har blitt stoppa i tollen fra Norge til Danmark. Enten det har vært danskebåten, tog eller buss.

Høres nesten litt ut som bortkasta ressursbruk fra danske myndigheter også, om de skulle brukt penger på det. Hva kan generelt være aktuelt å smugle fra Norge til Danmark? Fisk kanskje.
Har alltid med meg greier til Sverige/Danmark. Aldri blitt stoppa eller sett noen bli stoppa. Muligens andre boller hvis du tar en annen grenseovergang en Svinesund men det vet jeg ingenting om.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri opplevd eller hørt om kontroll den veien
høres litt ut som å ta med sand til sahara. Skal mye til for å imponere fastboende i københavn.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitter faktisk på den bussen nå og det har ikke vært noen kontroll
Jeg lurer på hvilken buss dette er, og eventuell pris? Spurte en gang noen som jobbet i Oslo S, og de sa "Nei vi har aldri hørt om det".
Sist endret av Nature Spirit; 26. september 2019 kl. 16:26.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husk at hvis du f.eks. tar Flixbus fra Bussterminalen i Oslo så hender det at Politiet har stikk-kontroller med bikkje både der og på Oslo S.
Sitat av Nature Spirit Vis innlegg
Jeg lurer på hvilken buss dette er, og eventuell pris? Spurte en gang noen som jobbet i Oslo S, og de sa "Nei vi har aldri hørt om det".
Vis hele sitatet...
Du får nok mer hjelp hvis du spør på Bussterminalen. Eller bare sjekk Google maps og trykk på kollektivt som reisemåte, så får du opp det meste av transportmuligheter.
Fra hva jeg kunne se i farten tar Vy (tidligere nettbuss) fra 579, - og Flixbus fra 489,-.
Trådstarter
Takk for svar, kom meg hel fram uten noe problemer
Ble vennina di direkte imponert over de 2 grammene du hadde med? Har mine mistanker at svaret her blir negativt
Trådstarter
Sitat av Jens1 Vis innlegg
Ble vennina di direkte imponert over de 2 grammene du hadde med? Har mine mistanker at svaret her blir negativt
Vis hele sitatet...

Det ble ho
Ikke hver dag man røyker god organisk dyrket weed som er topp kvalitet.
Etter å ha røyket i mange år så ble jeg så overasket over kvaliteten. Definitivt beste jeg har vært borti.

Har vært over 10 ganger i amsterdam og lett etter de beste man kan finne der og ingenting slår dette