Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 7562
Hei, alle sammen. Jeg vurderer å kjøpe 1P-LSD fra chem.eu. jeg skjekket narkotikalisten og fant ingenting. Er det lovlig eller i en gråsone? og i såfall hva skjer om tollen tar pakken?
Nei, dette er ikke lov eller i en gråsone. De har bannlyst alt som har psykoaktiv virkning slik jeg har forstått det, blir det stoppet så blir du nok anmeldt. Dette ender med avhør eller razzia, kanskje begge, avhengig av hvor du bor og hvor mye ressurser de har.
Trådstarter
12 0
oja ok, takk for hjelpen
Men nå er det også verdt å nevne at blottere er noe av det letteste å få igjennom men har vært stikkprøver på brevpost også
Sitat av 420master Vis innlegg
Men nå er det også verdt å nevne at blottere er noe av det letteste å få igjennom men har vært stikkprøver på brevpost også
Vis hele sitatet...
Jeg ville ikke oppmuntret ideen. Jeg har bestilt vanlig LSD fra utlandet flere ganger selv, men tollerne er faktisk ikke dumme, å ta slike ting er jobben deres. Hvis pakken ser det minste suspekt ut, noe som har sammenheng med hvilket land den kommer fra, størrelse, vekt osv så er det gjort.

Selv om den ikke utskiller seg fra resten, så er det fortsatt risikoen med stikkprøver. Av de gangene jeg bestilte fra utlandet, husker ikke eksakt antall, det var ikke mange iallfall. Tror det var...Fire ganger det kom igjennom, men to av brevene ble stoppet og det endte i razzia, flere måneder etter bestillingen ble tatt.

Konklusjon? Ja, jeg er enig i at LSD og alt på blottere har den største sjansen til å komme igjennom - men skal du gjøre det så vær forberedt på besøk. Eneste grunnen til at dem ikke fikk tatt meg var fordi dette var bestilt via darknet og jeg var flink nok til å holde kjeft. Noe som minner meg på en ting, han snakket om å bestille dette på clearnet, dette gjør det litt vanskeligere å bortforklare når det ligger spesifikke spor på nettbanken.
Sist endret av Marriese; 21. mai 2019 kl. 21:36.
Landet det blir sendt fra har også stor betydning. Nederland, Tyskland og UK stoppes nærmest obligatorisk. Sjansen er ihvertfall svært stor. I min runde på dark web (tatt og dømt så jeg har fått min smekk) var det 50/50 fra UK, Spania og Tyskland, mens ikke en eneste forsendelse fra Kina ble stoppet og det ble ganske mange etterhvert. Godt mulig jeg bare hadde flaks. Konsekvensene er uansett for store til at det er verdt det mtp. hvor stor muligheten er for å bli tatt. Jeg leste at tollen kunne skryte av å ta bortimot 70% av all dop og doping, men jeg tror nok tallet er noe nærmere 40-50%. Syre, sopp, DMT og 2-CB av prima kvalitet får du lett og trygt tak i innenlands om du har et snev av IT-kompetanse. Prisen er litt høyere, men det betaler man lett for å slippe det lille helvete det kan medføre å bli tatt i tollen.
Google lsd ultraviolet light så er vel derfor mange utenlandske brev med lapper blir stoppet.
Jeg skjønner ikke hvorfor folk gang på gang spør om det er lovelig og kjøpe narkotika på nett. Det har det vel aldri vært og tviler på at det blir noe forandringer der med det samme.. Når det er sagt, så syns jeg ikke noe om at et stoff som LSD, sopp og midler med samme trygghetsfaktor skal være ulovelig. Har hørt at det blir beskrivet som krig mot bevissthet noe som jeg må si meg enig i.
Det er også tidenes utvalg av Norsk lsd, så hvorfor mange doble sjansen ved å bestille fra utlandet? LSD innenlands har jeg ikke hørt at har blitt stoppen før. Man får jo flytende lsd nå til lands. Men hvis noen bestemmer seg for og kjøpe, test no de jævla drogene først, for din egen del.
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Google lsd ultraviolet light så er vel derfor mange utenlandske brev med lapper blir stoppet.
Vis hele sitatet...
Lsd 25 er det eneste molekylet som lyser under uv lys, 1P-LSD ligner med rus, men lyser altså ikke over uv lys
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Google lsd ultraviolet light så er vel derfor mange utenlandske brev med lapper blir stoppet.
Vis hele sitatet...
Har vært vitne til en slik test flere ganger, men har kun fått det til å lyse på flytende LSD, altså blottere kan også lyse, men etter det jeg har lest og sett kommer dette av typen papir som brukes og er ikke en indikator på om det er syre som er dryppet eller ikke. Flytende er det eneste varianten jeg har opplevd som pålitelig og gir tydelige spor hver gang- hver eneste gang. Konsentrasjon, årgang og lagring tilstander key hvis du vil ha sterkt utslag gang på gang.
Men at det lyser er ikke indikasjon på at det er LSD du har under lyset.
Tatt fra Erowid

«Bright white paper can be seen glowing from the UV light under the left edge of the dull white paper.»

https://erowid.org/chemicals/lsd/lsd_testing2.shtml
Sist endret av Gladixi; 23. mai 2019 kl. 19:21. Grunn: Rettet feil
Sitat av Gladixi Vis innlegg
Har vært vitne til en slik test flere ganger, men har kun fått det til å lyse på flytende LSD, altså blottere kan også lyse, men etter det jeg har lest og sett kommer dette av typen papir som brukes og er ikke en indikator på om det er syre som er dryppet eller ikke. Flytende er det eneste varianten jeg har opplevd som pålitelig og gir tydelige spor hver gang- hver eneste gang. Konsentrasjon, årgang og lagring tilstander key hvis du vil ha sterkt utslag gang på gang.
Men at det lyser er ikke indikasjon på at det er LSD du har under lyset.
Tatt fra Erowid

«Bright white paper can be seen glowing from the UV light under the left edge of the dull white paper.»

https://erowid.org/chemicals/lsd/lsd_testing2.shtml
Vis hele sitatet...
Kan styrke på uv lyset ha noe å si?
Sitat av Marriese Vis innlegg
De har bannlyst alt som har psykoaktiv virkning slik jeg har forstått det,
Vis hele sitatet...
Dette er feil. Narkotikaforskriten dekker stoffer enkeltvis, samt gruppevis (tryptaminer f.eks.) Div. annet snacks står på legemiddellisten/urtelisten, legemidler er uansett ulovlig å bruke uten resept. Men narkolista er ikke vanntett. Fluesopp, piggeple, muskat og div. er ikke tatt med, det er nok fordi særlig de to sistnevnte er for farlige til at de færreste ser vitsen i eksperimentering.

Lysergaminet 1P-LSD dekeks av narkolisten, de fleste LSD-analoger har mistet sin hensikt, etter at narkotikaforskiften ble mer dekkende.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ipomoea violacea/Morning Glory er såvidt meg bekjent et unntak med godt potensiale tilberedt riktig. Mener å ha lest at det ble forsøkt lagt under forbud, men siden de er så populære blant blomsterentusiaster måtte helsedirektoratet gi seg på den.

HBMW er jo forbudt og inneholder samme virkestoff. Selv så driter jeg ganske grundig i at det skal være forbud mot å plukke fleinsopp som kan finne på å dukke opp i min egen hage. Det er ganske frustrerende å tenke på at myndighetene forbyr deg å spise og dyrke diverse planter og Sopp, deriblant Cubensis som har en brøkdel av skadepotensialet til alkohol som dreper fler enn noen annen rusgift. Unntaket er de som ikke bør leke med psykedelika, men det kjenner man som regel på seg selv. Og de få glupingene som gafler innpå 15g tørr flein for deretter dukke opp her og der, gjerne uten klær og deretter få den æren av å havne i avisen og bli med på narkosopp-propagandaen.
Sitat av liquidduck Vis innlegg
Ipomoea violacea/Morning Glory er såvidt meg bekjent et unntak med godt potensiale tilberedt riktig. Mener å ha lest at det ble forsøkt lagt under forbud, men siden de er så populære blant blomsterentusiaster måtte helsedirektoratet gi seg på den.

HBMW er jo forbudt og inneholder samme virkestoff. Selv så driter jeg ganske grundig i at det skal være forbud mot å plukke fleinsopp som kan finne på å dukke opp i min egen hage. Det er ganske frustrerende å tenke på at myndighetene forbyr deg å spise og dyrke diverse planter og Sopp, deriblant Cubensis som har en brøkdel av skadepotensialet til alkohol som dreper fler enn noen annen rusgift. Unntaket er de som ikke bør leke med psykedelika, men det kjenner man som regel på seg selv. Og de få glupingene som gafler innpå 15g tørr flein for deretter dukke opp her og der, gjerne uten klær og deretter få den æren av å havne i avisen og bli med på narkosopp-propagandaen.
Vis hele sitatet...

Morning glory seeds (ipomea tricolor) kommer gjennom.

Her selv bestilt de fra godkjente fråforhandlere. Det er eneste måten de ikke blir stoppet på. Imidlertid får du bare bestilt X antall frø per hustand, per X antall mnder. Det varierer fra forhandler til forhandler.

Har selv brukt Impecta, og det har fungert fint. Sist jeg sjekka finner du de på plantasjen også.
Sist endret av Sopphuet; 20. juni 2019 kl. 11:49.