Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 783
Hei freaks, jeg har fått tak i 4 stk tramadol 50mg ratiopharm kapsler som er «best før 2017».

Hvor mange skal jeg ta hvis jeg er interessert i litt rus? Vil ikke ta det rektalt eller skyte det (hvis det en gang er mulig).

Tusen takk for svar
R.i.p 23.04.2021
Start med en kapsel og vent 1,5 timer for og se an formen. Noen blir veldig beruset av 50mg mens andre trenger mer. Vis du etter 1,5t ikke føler du har fåt nok tar du en til. Bedre med lit for lite i tilfelle du reagerer dårlig.
Start med 100 mg og resterende 100mg etter en time. Evt 50mg hver halvtime
Takk for svar. Har tenkt å vente til helgen
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tramadol er bare dritt. Jeg ble bare superhissig og svimmel av de, jeg har for veldig lenge siden vært hektet på heroin og prøvd mye av opiod medikamenter, alt fra PF til subutex og metadon. Men tramadol hadde jeg ikke tatt igjen om jeg fikk betalt for det en gang. Testet det ut 3 ganger i varierende doser, og det var like skuffende hver gang. Siste gangen ble kegvså hissig at jeg slengte drit til vilt fremmede folk som irriterte meg, ble skremt over hvor hissig jeg ble. Tror jeg kunne flydd på noen, og det er så IKKE meg til vanlig
Kan skrive under på at tramadol kapsler ikke funker rektalt. For no jævla søl, skulle hatt en darwin award
Ta 100mg og vent en time, så ta resten hvis du ikke er for slapp. 200mg tramadol er ikke fryktelig mye, men det svinger nok litt uten toleranse
Sist endret av Bothrops; 14. september 2020 kl. 23:17.