Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2088
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kunne noen gitt meg deres formening om hvilken vei snusen skal ligge når du puttern i kjeften? Sømmen inn eller ut?
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ut
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ok, er det noen spesiell grunn til at du mener det eller helt tilfeldig?
Har overhode ingen praktisk betydning og siden du spør antar jeg at du er rimelig fersk når det kommer til å snuse, så det beste du kan gjøre er og ikke begynne å snuse, så slipper du å bli avhengig.
Sist endret av Veggen; 23. august 2020 kl. 02:08.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg bytter over til porsjon fra løs snus så må jeg alltid ta med sømmen inn mot tannkjøttet. Det har ingen praktisk betydning men jeg må ha sømmen inn. Pleier ofte og ta en "dobbel" porsjonspris for og fylle opp hulrommet i leppa, hvorpå den ene sømmen ligger klint inntil den andre porsjonen og den bakerste snusen med sømmen mot tannkjøttet.
Har ingenting å si.
Putt den inn akkurat sånn du vil, enten det er vannrett, loddrett, i ræva, overleppa eller underleppa.
For min del så er det viktig at sømmen er ved tannkjøttet. Men det handler mer om tvangstanker enn utnyttelse av snusen.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snust i mange år, og for min del har jeg blitt bevisst på at sømmen skal inn mot tannkjøttet. Som med Relevant er det nok noen tvangstankefakter der
New generation
colakork's Avatar
Jeg må også ha sømmen mot tannkjøttet. Blir overrasket hver gang jeg spør og folk ikke har peiling på hvilken vei de foretrekker hahah.
Sømmen mot tannkjøttet til meg også always men spiller ikke noe rolle, er du ny til å snuse ville jeg anbefalt å ikke begynne.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føler sia med søm på er ruere og derfor ikke bør ligge mot leppa, som beveger seg mer enn tannkjøttet.
Har snuset i 10 år og dette spørsmålet har aldri fallt meg inn. Tvangstanker som flere over sier.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den beste veien er ut helt ut av kjeften . Fuck snus