Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1298
New generation
colakork's Avatar
Ofte når jeg kjeder meg, slapper av å soler meg, hører på en sykt bra sang eller noe sånt som tillater meg å lukke øynene igjen og slippe tankene løst så kommer jeg oppi hodet og kan fantasere og leke med tankene.

Jeg kan feks akkurat nå lukke igjen øynene og se meg selv i i guru stilling ripped to the core med det strengeste blikket jeg kunne ha oppfostret etter å ha utslettet x antall fiender.

Er det normalt å ha så flytende og fri fantasi? Kan dere og lukke igjen øynene nå, også lage en historie som du "ser" med fantasien din?

Det er ikke så vilt som å ha en lucid dream men jeg går "en annen plass" mens jeg er i hodet. Håper det gir mening!
Sist endret av colakork; 21. august 2020 kl. 01:13.
Høres ut som dagdrømming =)
New generation
colakork's Avatar
Trådstarter
Haha ja okei. Tatt sopp i det siste bare, og dagdrømminga går litt i høygir nå i ettertid.

Får høy puls av dagdrømminga. Gir meg samme følelse som å oppleve noe nytt & spennende. Selv om det bare er i hodet.
Jeg har definitivt ikke den evnen bortsett fra når jeg sover og drømmer.
have i gone mad?
kokain_kanin's Avatar
god fantasi kalles det på fint kos deg med opplevelsene!
R.i.p 23.04.2021
Lucid dagdrømming, du føler at det faktisk skjer og opplever de medfølgende følelsene som om det faktisk skjer. Har det sånn selv ofte ,bare å kose seg og utforske den alternative verdenen, du kan konstruere alt sjæl og er sjefen.
Sist endret av Tarm; 21. august 2020 kl. 19:08.