Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1779
Noen som har prøvd å trene på LSD?
Tenker mest på styrketrening og med lett dose.
Åssen gikk det?
New generation
colakork's Avatar
Har trent noen ganger mens jeg lander på lsd. Fikk en helt suveren mind to muscle connection. Når jeg skriver landing mener jeg der visuals fortsatt er fremtredende men hodet er "klart" igjen.

På 1,5G fleinsopp var det fjelltur for oppturen også bryst-økt på peaken. Var helt magiskt. Føler muskelfibrene så godt at ingenting annet en speilet og neste rep gjelder.
Kommer skikkelig i nuet og glemmer den angsten jeg får på psykedelia, den der "åh shit jeg lever på jorda angst"
Har prøvd å trene på microdoser og litt over microdoser. Styrketrening der man må konsentrere seg om utførelsen har ikke funket så bra for meg. Blir ufokusert rett og slett. For lavintensitet kardio, som fjelltur eller gå oppover på mølle, så er det greit. Lsd virker sentralstimulerende, så man kan oppleve mer energi og utholdenhet. Greit å pause iblant, sjekke at puls er ok, se på stjernene og skyene.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tok en lapp på 200 ug og dro deretter for en brystøkt. Var ekstremt rart, men løftet som jeg skulle. Ting ble deretter mer og mer weird, begynte å le av folk på treningssenteret, så innså at økten min var ferdig, så fullførte jeg trippen hjemme med film og weed. 200 er ikke en lett dose, men det var fascinerende å trene - dog heller ikke noe helt sykt etter min mening.
Løp 3 kilometer på mølla, på 100 ug. Kom ganske inn i musikken. Var deilig. Ikke så spesielt at jeg ville prøve det igjen.
New generation
colakork's Avatar
For å dykke litt dypere inn i det må jeg tilføye at det var vanskelig å løfte tungt på sopp-økten fordi jeg ble veldig bevisst på hvilke muskler jeg ville aktivere og hvilke jeg ikke ville aktivere.

Var enkelt å ikke jukse med uhell på løftene fordi mind-muscle var on fiiiire.
Newbie
Unicorn's Avatar
Trådstarter
12 4
Takk for tilbakemeldinger!
Da skal jeg prøve det ut
New generation
colakork's Avatar
Lykke til. Kult (pls) om du kommer tilbake å skriver hvordan det gikk
Newbie
Unicorn's Avatar
Trådstarter
12 4
Takk! Ja, kan gjøre det
Hvis du skal kjøre tunge løft, så pass på å ha en spotter som helst er nykter med deg da. Sikkerhet først.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ting ble deretter mer og mer weird, begynte å le av folk på treningssenteret, så innså at økten min var ferdig
Vis hele sitatet...
Dette har det vært artig med en triprapport av
Trening på mikrodoser funker veldig bra! Føles som å ha 5 kopper kaffe innabords gjennom hele økten, og var faktisk sterkere i flere øvelser.

Større doser funker derimot dårlig for meg. Prøvde en ryggøkt på 150ug en gang, men endte med å avbryte tidlig. Hjertet slo kjempefort og jeg slet med å finne god pusterytme. Kontakten med musklene føltes også veldig rart.
Jeg får helt syk energinivå når jeg trener med et inntak av små doser med sopp. Spesielt flein, kanskje 2-3 hatter, eller ei lita klype, hehe. Utrolig nice pre workout.
Sist endret av leomeo; 29. juli 2020 kl. 04:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
New generation
colakork's Avatar
Sitat av leomeo Vis innlegg
Jeg får helt syk energinivå når jeg trener med et inntak av små doser med sopp. Spesielt flein, kanskje 2-3 hatter, eller ei lita klype, hehe. Utrolig nice pre workout.
Vis hele sitatet...
Får du noe psykedelisk effekt av en håndfull fleinsopp? Eller er det mer en pwo følelse som tiltrer? Uten noe forandret tankegang.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Newbie
Unicorn's Avatar
Trådstarter
12 4
Så har prøvd ut trening på lsd nå. lett dose. ble mer kondisjonstrening enn styrke.
jogga/rask gange i 1.5t og svetta rant som vanlig, men følte meg ikke sliten. hørte på musikk, lukka øya og "immersa" meg sjøl i det. tenkte bevisst på å huske å puste tilstrekkelig (for sjøl om jeg ikke kjente at jeg ble sliten så blir jo kroppen min det). etter kondistreninga prøvde jeg å trene på noen styrkeapparater og utenom. gikk greit, men følte kondistreninga gikk bedre, hvor jeg fikk kjørt meg mer (det presset på å ikke kunne stoppe opp sida tredemølla bare går - i forhold å ligge på gulvet og ta situps, hvor det er lett å bli liggende). til slutt gjorde jeg strekking (har et mål om å gå i spagaten), men da hadde dosen begynt å gå ut litt så jeg kjente det mer..

Så lsd for meg gjør at jeg ikke føler meg sliten (får heller ikke backlash i etterkant sjøl om jeg har kjørt meg hardt, og det er jo et stort pluss), føler også lite til smerte. trente hjemme, alene