Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1441
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla.

Har rusprøver ukentlig. Når jeg leverer urin sample får jeg kle meg ned til bokseren og gå inn på rommet, lukke døren og pisse i glasset. Har tatt xtc i helgen og skal pisse på tirsdag, og blir den positiv mister jeg lappen..... noe jeg kan gjøre for å slippe unna denne prøven?? Takk for innspill )
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei egentlig ikke. Du kan prøve å ringe inn syk men mange er så strenge at de vil notere positiv på deg da.
Dersom du tok MDMA ved helga som var nå så skal det gå helt fint. MDMA er som regel ikke synlig ved urinprøve etter 2-4 dager.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner ikke til tid det tar før prøven blir testet og til rusmiddelet ikke kan spores, men du kan ha litt grønnsåpe i egnet beholder som du overfører til glasset og prøver er ødelagt.
men hvis du ‘ødelegger’ prøven vil den kunne slå ut som ugyldig og da skjønner de at du har tuklet med den. det er ikke noe gyldig bevis men det vil jo skape mistanke
Ødelagt prøve=mistanke, ikke møtt til prøve=mistanke, plutselig syk før prøve=mistanke. Enkelte merker også prøven som positiv, dette som regel etter type ruskontrakt. Det hadde for deg vært mye enklere å bare la være å ta xtc eller annen ulovlig rus til du er ferdig med prøveperioden. Ganske mye mindre stress og vil jeg tro.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Don P Vis innlegg
Ødelagt prøve=mistanke, ikke møtt til prøve=mistanke, plutselig syk før prøve=mistanke. Enkelte merker også prøven som positiv, dette som regel etter type ruskontrakt. Det hadde for deg vært mye enklere å bare la være å ta xtc eller annen ulovlig rus til du er ferdig med prøveperioden. Ganske mye mindre stress og vil jeg tro.
Vis hele sitatet...
Joa, de 6 mndene var jeg rusfri, men de tester i 3 år etter de mndene med stikkprøver 4 ganger i året, såå nå var jeg uheldig å ble kalt inn tirsdag...
Hvis du ikke lengre er på regelmessige prøver, så kan du vel dra en hvit løgn og si at du er bortreist når de ringer og kaller deg inn? Type på andre siden av landet og besøker familie/venner og kommer hjem noen dager etterpå?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Herr potet Vis innlegg
Hvis du ikke lengre er på regelmessige prøver, så kan du vel dra en hvit løgn og si at du er bortreist når de ringer og kaller deg inn? Type på andre siden av landet og besøker familie/venner og kommer hjem noen dager etterpå?
Vis hele sitatet...
Når jeg gikk på faste prøver så tok jeg «ferie» en uke, det gikk fint. Jeg kunne det, men problemet er at jeg må forhåndsmelde ferie
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når jeg gikk på faste prøver så tok jeg «ferie» en uke, det gikk fint. Jeg kunne det, men problemet er at jeg må forhåndsmelde ferie
Vis hele sitatet...
Men du er vel ikke forventet å forhåndsmelde ferie nå når du ikke er på regelmessige prøver?
Reiner med du vet tidspunktet du skal møte opp å gi urinprøve..
Selv har eg nok gitt over 50 prøver i fengselet over en periode på 4 år. Da kom de alltid om morningen ca kl 07.00 om de kom og ville ha urinprøve.
Det eg gjorde var å stå opp kl 05 å gå på do, så drikke 1.5 liter vann. Oppigjen kl 06 og gå på do, så 1.5 liter vann. Det samme kl 06.50. Samtidig som eg kl 06.50 tok en liten bit av skumgumimadrassen fra sengen og dypet den i en kop med svart kaffe og låg den inni forhuden, så kneip eg på den når eg pisset på prøven for å sette farge på urinen som kun var vann�� funket fint det..
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Herr potet Vis innlegg
Men du er vel ikke forventet å forhåndsmelde ferie nå når du ikke er på regelmessige prøver?
Vis hele sitatet...
Jo de mener så. Er på kvartalvise stikkrprøver (4 ganger i året) har jeg noe å kunne si på det? Hvis jeg blir kalt inn på stikkprøve kan jeg ikke si «jeg er på sørlandsferie så får ikke møtt»
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Conan Vis innlegg
Reiner med du vet tidspunktet du skal møte opp å gi urinprøve..
Selv har eg nok gitt over 50 prøver i fengselet over en periode på 4 år. Da kom de alltid om morningen ca kl 07.00 om de kom og ville ha urinprøve.
Det eg gjorde var å stå opp kl 05 å gå på do, så drikke 1.5 liter vann. Oppigjen kl 06 og gå på do, så 1.5 liter vann. Det samme kl 06.50. Samtidig som eg kl 06.50 tok en liten bit av skumgumimadrassen fra sengen og dypet den i en kop med svart kaffe og låg den inni forhuden, så kneip eg på den når eg pisset på prøven for å sette farge på urinen som kun var vann�� funket fint det..
Vis hele sitatet...
Men ruset du deg i fengsel i 4 år? Er det ikke sånn at man ikke kan vanne ut thc å få negativ pga det lagres i fettet ellernoe sånt?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kanskje jeg skulle fått meg en liksom-pikk med syntetisk urin��
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jo de mener så. Er på kvartalvise stikkrprøver (4 ganger i året) har jeg noe å kunne si på det? Hvis jeg blir kalt inn på stikkprøve kan jeg ikke si «jeg er på sørlandsferie så får ikke møtt»
Vis hele sitatet...
Hmm, skulle tro at du kunne slippe unna med å si at du har reist til andre kanten av landet for å besøke familie og ferie 17.mai osv, og at du ikke vil være tilbake før seinere i uka.

Side-story: En bekjent av meg som gikk på kvartalsvise stikkprøver ble til slutt lei av maset og å ha det hengende over seg så han kastet sim-kortet sitt (og skaffet nytt nummer) samtidig som han byttet fastlege (fra hjembyen til nabo-byen). Han hørte aldri noe mer angående prøver så vidt jeg vet.
Si at du har magesyke