Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4348
Vet at det ikke er alle her i norge som gir ren cola så når dere cutter den pliz bruk l-tyrosine til og balnde det ut med, det hjelper endel at det har potensialer til å jobbe sammen med substansen Cocain.
Jeg tror ærlig talt selgere putter barnetårer i colaen, om det bulker det opp og gir mer profitt.

They dont give a fuck. Enkelt og greit.
Eneste som er nøkkelen er gode kontakter.
Tenk om de blander colaen med vann :/
Anonym bruker
"Selvforsynt Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cola i norge er dritt. Bodde i USA og prøvde cola der, DET var saker det!!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Cola i norge er dritt. Bodde i USA og prøvde cola der, DET var saker det!!
Vis hele sitatet...


Hvor i USA bodde du?

Har vært i Kalifornien og kjøpt ladd.
Det var jævla forskjell fra Norge og Sverige.

Men for meg er coke kjedelig som fan og cokeheads er the worst.
Anonym bruker
"Selvforsynt Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av travaxa Vis innlegg
Hvor i USA bodde du?

Har vært i Kalifornien og kjøpt ladd.
Det var jævla forskjell fra Norge og Sverige.

Men for meg er coke kjedelig som fan og cokeheads er the worst.
Vis hele sitatet...
Østkysten, rett utenfor Boston. Ja jeg er ikke så glad i cola jeg heller, er mer glad i opiater og benzo, men det var fett de par gangene jeg prøvde det i USA, høy som faen i 20-30 minutter og ingen nedtur Det var direkte latterlig å komme til Norge igjen og folk bare "prøv denne coalen den er driiitbra" og jeg kjente bokstavelig talt nesten ingenting

off topic så fikk jeg testet Vicodin der borte og, det var digge piller!!
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vist faen er det gode piller, aldri testet, men alle instant release oxy er superdigg. Noe skikkelig cola på toppen er orgasmisk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Cola i norge er dritt. Bodde i USA og prøvde cola der, DET var saker det!!
Vis hele sitatet...
Humm.. har du noen gang fått smake på skikkelig flakes skaffet i Norge? Kan nesten ikke se for meg at colaen noen andreplasser i verden kan være sånn voldsomt mye bedre. Hører alltid folk snakke om: "da jeg var der og da jeg var der" osv men tviler på at den kvaliteten ikke kan skaffes i Norge.

Snakker om cola som ser sånn ut:


Jeg er heller ikke av typen som får noe særlig ut av cola, men en gang i blant dukker det opp noe som ser ut som på bilde over, og den har faktisk en ganske digg funk. Særlig på fylla
Sist endret av Alge; 3. oktober 2018 kl. 00:26.
Anonym bruker
"Selvforsynt Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
Humm.. har du noen gang fått smake på skikkelig flakes skaffet i Norge? Kan nesten ikke se for meg at colaen noen andreplasser i verden kan være sånn voldsomt mye bedre. Hører alltid folk snakke om: "da jeg var der og da jeg var der" osv men tviler på at den kvaliteten ikke kan skaffes i Norge

Jeg er heller ikke av typen som får noe særlig ut av cola, men en gang i blant dukker det opp noe som ser ut som på bilde over, og den har faktisk en ganske digg funk. Særlig på fylla
Vis hele sitatet...
Den coalen jeg fikk både i USA og Norge var i pulver ikke i flakes som du viser til i bildet ditt. Jeg sier ikke at det ikke går an å oppdrive god cola i Norge, men MIN erfaring er at cola i Norge er dritt, ut i fra det jeg har fått servert.

jeg tror det er helt reelt at kokain i USA er mye renere en den du får her til lands enkelt og greit fordi kokainen i USA er "kortreist" og kommer direkte fra produksjonslandene. Tenk på hvor mange mellomledd den kokainen som kommer til Norge er gjennom først? Den er nok bøffet ut med det ene og det andre før den kommer hit
Du må huske på at kolaen som blir smuglet inn i USA er stort sett "paste" (fortsatt full av bensin, ether, aceton, osv.) og blir "kokt" opp og solgt som crack. Her på kontinentet foretrekker vi HCL.
Sist endret av A-tillah; 3. oktober 2018 kl. 18:44.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den coalen jeg fikk både i USA og Norge var i pulver ikke i flakes som du viser til i bildet ditt. Jeg sier ikke at det ikke går an å oppdrive god cola i Norge, men MIN erfaring er at cola i Norge er dritt, ut i fra det jeg har fått servert.

jeg tror det er helt reelt at kokain i USA er mye renere en den du får her til lands enkelt og greit fordi kokainen i USA er "kortreist" og kommer direkte fra produksjonslandene. Tenk på hvor mange mellomledd den kokainen som kommer til Norge er gjennom først? Den er nok bøffet ut med det ene og det andre før den kommer hit
Vis hele sitatet...
Selvsagt så er mesteparten av colan der nede en god del bedre en mesteparten av colan her oppe, standarden der nede er nok bedre. Poenget var bare at det ikke skal så mye til å oppdrive den samme kvaliteten om ikke bedre til tider om man kjenner noen folk her og der, eller er villig til å betale en god slant.
Anonym bruker
"Selvforsynt Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
Selvsagt så er mesteparten av colan der nede en god del bedre en mesteparten av colan her oppe, standarden der nede er nok bedre. Poenget var bare at det ikke skal så mye til å oppdrive den samme kvaliteten om ikke bedre til tider om man kjenner noen folk her og der, eller er villig til å betale en god slant.
Vis hele sitatet...
Det kan jeg tro på, jeg er ikke på utkikk etter cola, ever, så er vel derfor jeg ikke har fått bedre kvalitet enn det jeg har de gangene jeg har tatt det her til lands, har bare fått det servert.
Det finnes god cola i Norge bsre man har kontakter. Joda det blir bøffet ut, men det er lite lønnsomt å gjøre det før det smugles til Europa. De er ikke så dumme at de smugler talkum. Er ikke colamann selv, men det finnes goood cola i Norge
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jepp, kompis som får tak i bra saker innimellom, men som en bruker som vennen er det mye byråkrati som ikke kommer fram. Selge dårlig kola i 2 uker, for så å overraske med omnom saker, skjer jo fortsatt.