Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 722
Hei googlet endel rundt uten hell, så lurte på om noen kunne fortelle meg følgende.

Du tar 30 10mg valium fordelt utover litt over en uke, for så og stoppe. Hvor lang tid vil man da måtte vente før man kan relativt trygt ta en ny binge.
Veldig inviduelt, men jeg ville sagt 1 måned.
Tror dette er veldig individuelt. Noen blir fort hektet på Benzo. Jeg kan spise ett 100 glass med rivotril fordelt på en måned også bare slutte. Men har større problemer med å slutte med andre ting jeg begynner på. Noen blir veldig fort hektet på benzo. Skulle tro at det gikk fint om du ventet en måned. Men har ingen vitenskap å knytte den meningen til
Sitat av Who? Vis innlegg
Veldig inviduelt, men jeg ville sagt 1 måned.
Vis hele sitatet...
Ja inne på de tankeganger selv.

Sitat av Friskus69 Vis innlegg
Tror dette er veldig individuelt. Noen blir fort hektet på Benzo. Jeg kan spise ett 100 glass med rivotril fordelt på en måned også bare slutte. Men har større problemer med å slutte med andre ting jeg begynner på. Noen blir veldig fort hektet på benzo. Skulle tro at det gikk fint om du ventet en måned. Men har ingen vitenskap å knytte den meningen til
Vis hele sitatet...
Da går jeg for en måned jeg takker for svar.
Sist endret av reflect78; 23. august 2018 kl. 21:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
30 er mange. Ville holdt meg unna jeg da as med mindre du har tid og lyst og omstendigheter til at det passer å bli avhengig