Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1369
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Jeg har tatt 5 rivotril over ca tre dager. Når er jeg ren på pisseprøve? Jeg har middels forbrenning, 70 kg.

Noe jeg kan gjøre for å få det fortere ut?
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En uke eller to.
Skader ikke å holde seg i fysisk aktivitet, men effekten er uvisst.
Minst en uke.

Jeg har funnet ut att hvis jeg kutter ut all karbohydrater så blir jeg ren på ca halve tiden
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ah, da kutter jeg karbs og tester det :-D
Minst en uke, max tre!
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg leste på rustelefonen.no nettopp der stod det en uke på rivo. Det gjelder kanskje enkelt inntak.. individuelt er det vel også..
Minst 10 dager
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan man gjøre noe annet enn lavkarbo og fysisk aktivitet for å få det fortere ut av systemet?
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan man gjøre noe annet enn lavkarbo og fysisk aktivitet for å få det fortere ut av systemet?
Vis hele sitatet...
Nei.
Men du bør kanskje revurdere om det er lurt å bruke legemidler med LANG halveringstid når du går på urinprøver.
Anonym bruker
"Skeptisk Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril sitter lett opp mot 2 uker i blodet. Dette er ikke direkte til deg TS. Men er hver uke nå ungdom som går på pissing kommer etterpå å lurer ang halveringstid. Hvorfor ikke gjøre det før inntak?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Litt for sent denne gangen
Hadde vært morsomt å se om helsekost middelet active liver hadde gjort til at nedbrytelse gikk mye fortere? For meg så har gamma GT på blodprøver som viser alkoholinntak synket drastisk etter hva er det noen få dager med active liver helsekost