Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1941
Anonym bruker
"Uvøren Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har forklaring på hvorfor jeg kjennner rusen så mye bedre når jeg knuser 40mg oxycontin vs. 40mg oxynorm?
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ikke svare deg, men jeg selv merker stor forskjell om jeg tar 30mg oxycodone enn 30mg oxynorm..
Anonym bruker
"Uvøren Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan ikke svare deg, men jeg selv merker stor forskjell om jeg tar 30mg oxycodone enn 30mg oxynorm..
Vis hele sitatet...
Ja, er det ikke akkurat samme virkestoff? Er interessert i å vite hvorfor det er så stor forskjell!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, er det ikke akkurat samme virkestoff? Er interessert i å vite hvorfor det er så stor forskjell!
Vis hele sitatet...
Du skrev jo virkestoffet i tittelen.
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Du skrev jo virkestoffet i tittelen.
Vis hele sitatet...
Ja, oksynorm og oxycontin har samme virkeStoff, oksykodon
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Virkestoffet skal være det samme ja, bare annet navn...
Hvor dere leser på en eske så ser dere at feks 80mg egentlig er 70ish, Dette varierer kansskje mer på IR vs Depot, og brand. Er enig selv. Knust depot fremfor oxynorm, skvip!


Trodde aldri jeg skulle skrive noe slikt, men nå er jeg av typen som mener 5mg diazepam(feks Stesolid)!funker mye bedre enn 5mg diazepam(feks Roche)
Oxynorm er mer hurtigvirkende men varer kortere.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Selv om man knuser OxyContin så tar det lenger tid ofte å fungere enn det de gjør med OxyNorm. Men knuser du OxyContin så vil de fortsatt virke i flere timer en OxyNorm uansett om det er knust for det blir til gele som ikke løser seg opp og deler seg så lett