Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 933
Helvetes streik, jeg har ikke bil så måtte ha blitt kjørt til jobb disse dagene den ene dagen måtte jeg ta taxi, når er denne jævla streiken over?! dritt lei dette nå, må gå 20min for å komme meg til butikken liksom
Hvis det ikke er fare for liv og helse er jeg redd den kan vare veeldig lenge. Folk flest har jo bil og hjemmekontor, så det er ingen inflytelsesrike grupper som blir direkte lammet. Det går kun ut over barn, ungdom og alle som ikke har bil disponibelt. Meg inkludert. Det har nå vart 10 dager her i Oslo, og jeg leser svært lite protester mot streiken. Hjelper jo heller ikke at det er høstferie nå.
Snart håper jeg. Er ufør, men er avhengig av buss for å komme meg til de avtalene å det jeg har å. Har riktig nok en ganske grei elsykkel, men er litt uaktuelt å sykle ned å opp til byen hver dag for det! Har 4 butikker i nærhet så klarer meg inntil videre, men skulle gjerne vært innom både elkjøp å xxl som blir uaktuelt inntil videre.
Sitat av tearz83 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nice Slipper å kjøre damen til jobb da. Skikkelig omvei hver dag denne uken
Står i VG at streiken er over kl 12 idag. Hurra!