Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1576
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som tittelen sier. Tok 2mg ksalol nå. Planla egentlig og droppe MDMA ikveld, eller imorgen tidlig. Men er litt redd for å ikke få effekt da jeg har benzo i blodet. Har bare prøvd MDMA en gang før. snorta da rett under 100mg, men kjente ikke på den magien som alle snaker om, men spaca litt inn og ut av virkeligheten, når jeg lukke øynene. Tror jeg muligens at det var fordi jeg tok rivotril samtidig. Tenkte derfor denne gangen og droppe 100mg oralt mest mulig edru. Og lurer på hvor lenge jeg bør vente for å få funk!
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
sliter forsåvidt også med panikkangst og er litt redd for den mye omtalte comeupen. Det er nok grunnen til at jeg snorta første gangen også fordi jeg ville forsøke og "hoppe over en så langsom comeup som mulig", noen tips for å håndtere comeupen for en mer over middels nevrotisk kar?
Comeupen er ikke farlig. Kan føles litt jittery en halvtimes tid men ikke alle synes det er ubehagelig en gang. Den eneste måten å finne ut hvordan det føles er å ta det. Pleier selv å skylle ned mdmaen med en pils. Drikker to pils nedover og kosedrikker på den tredje igjennom rullen. Da rullen begynner å dabbe av drikker jeg de siste tre. Mange synes alkohol kan gjøre mdma rusen svakere men for meg så går en liten mengde alkohol veldig fint sammen med Emma.
Sist endret av Relevant; 13. januar 2021 kl. 13:25.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for tips. mulig jeg skylder den ned med en pils. får alltid noia på comeupen uansett hvilken drug det er på comeupen første gang jeg prøver en ny droge. Rett og slett fordi jeg ikke vet helt hva jeg skal forvente. Men skal være med en god kompis som kjenner meg og plagene mine, så tenker det går bra selvom jeg skulle få litt smånoia i begynnelsen.

Veide og opp dropsa nå nettopp, og ble ikke mer enn 80-90 mg per drop for oss begge. Vi hadde visst litt mindre enn jeg først trodde hehe, mulig dette blir for lite eller?
80-90mg er egentlig en fin dose hvis du ikke har inntatt stoffet tidligere.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for tips. mulig jeg skylder den ned med en pils. får alltid noia på comeupen uansett hvilken drug det er på comeupen første gang jeg prøver en ny droge. Rett og slett fordi jeg ikke vet helt hva jeg skal forvente. Men skal være med en god kompis som kjenner meg og plagene mine, så tenker det går bra selvom jeg skulle få litt smånoia i begynnelsen.

Veide og opp dropsa nå nettopp, og ble ikke mer enn 80-90 mg per drop for oss begge. Vi hadde visst litt mindre enn jeg først trodde hehe, mulig dette blir for lite eller?
Vis hele sitatet...
Med problemene du beskriver, og at det er første gang du dropper så er det en grei dose tenker jeg.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Perfekt. Takk for tips da går jeg får den dosen. Også er det det med benzo da. Tror dere det har noe å si på effekten? bør jeg vente til det er ute av kroppen? har egentlig bare fri på torsdag. Derfor jeg har litt lyst å enten ta det i kveld etter jobb eller imorgen tidlig :P Men haster ikke finner alltid en senere anledning om jeg må. Blir bare så dumt å droppe MDMA nå og ikke få magien pga benzo. Får da må jeg vente hele 3 måneder til neste gang igjen hehe.
Jeg har selv tatt det med benzo i systemet. Følte e at effekten av emmaen var ca halvparten av det det "vanlig" vis var. Mens en annen kompis av meg ikke kjente noe forskjell. Men det er jo beroligende og mdma er sentralnervestimulerende så så man burde føle nedsatt effekt
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
tok det i dag tidlig med kompisen min, skylte den ned med en pils. Ble veldig bra. Intenst velbehag av glede i hele kroppen hehe. Følte ikke på noe behov for at det skulle være sterkere. Men varte ikke spesielt lenge. 2-3 timer før det dabbet av. Kunne godt vart litt lenger, hehe. Alt i alt er jeg fornøyd med opplevelsen. Takk for tips!
Comeup'en ekke så ille Er litt som å ta berg å dal bane når du er på toppen av bakken og skal fly utfor. Det varer en 5-10 min så er du ALL good, lover. Kommer seff ann på dosering, ikke no vits å gå rett på maksdosen. Selv gjorde jeg det sammen med 5 dråper lsd, men sånn i ettertid fant jeg ut at holder egentlig med 150-160, og hvis du skal fylle på er det halvparten av det du tok først ellers blir du HELT utbrent.