Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 3164
Hei.
Som flere av dere så merkes de tidene vi er inne i nå, og kjøpte, dum som jeg er, brunt igår. Han påstod det var bra, men da jeg så på det etterpå merket jeg at det nok er blanda ut med noe. Kanskje henna... Tok kontakt med han, han sa bare at ingen andre hadde klaget. Har lyst til å prøve det fordi det er dritt å ha wasta 500kr og ikke engang sjekke hvordan den er, hadde planlagt å kjøpe nå og så ikke kjøpe på en stund pga økonomi, så vil i alle fall teste. Lurer derfor på deres erfaringer med sånt, er så lenge siden jeg har kjøpt brunt. Røyker ikke så mye og har ikke røyka annet enn grønt på mange år. Har sikkert fått utblanda før, men er så lenge siden. Derfor lurer jeg på hva dere tenker om saken, og om dere tror det kan være farlig å prøve!
Sist endret av 10:32; 20. april 2020 kl. 17:25.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med tanke på hvor vanlig det har blitt å blande syntetisk hasj inn i annen dritt som henna så er det en viss risiko for at det kan være farlig. Syntetisk hasj og research chemicals er ikke noe å fucke med da det kan fucke opp huet ganske mye.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
vel nå er dealeren en litt tvilsom kilde til fullt ut sannferdige opplysninger om produktet, men hvis mange andre har prøvd, uten å "klage", så kan det være skadelig på en veldig lite akutt måte. Bobler den når du varmer den opp? Hvordan farge på røyken er det når den brenner? Svart eller gråhvit?
10:32's Avatar
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
vel nå er dealeren en litt tvilsom kilde til fullt ut sannferdige opplysninger om produktet, men hvis mange andre har prøvd, uten å "klage", så kan det være skadelig på en veldig lite akutt måte. Bobler den når du varmer den opp? Hvordan farge på røyken er det når den brenner? Svart eller gråhvit?
Vis hele sitatet...
tror ikke han lyver om at ingen andre har klaga, men han har nok ikke brydd seg om og vidreformidlet at kvaliteten er dårlig nei. han røyker ikke selv, så han har ikke prøvd det, men han sa at kompiser ikke hadde klaga. det bobler når jeg varmer det opp, og røyken er gråhvit.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
og den lukta greit når du fyrte den opp?

da ville jeg sjangset personlig, med en 0,2r i liten joint først. på eget ansvar osv.

vedder et langpapir på at den funker
Sist endret av meaculpaUIO; 20. april 2020 kl. 17:43.
10:32's Avatar
Trådstarter
aight, drister meg til en test senere i kveld, bare en bitteliten en. har så lav toleranse at det holder med noen trekk for å sjekke hvordan det står til, heldigvis. takk for svar
Psykedelisk bakverk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Med tanke på hvor vanlig det har blitt å blande syntetisk hasj inn i annen dritt som henna så er det en viss risiko for at det kan være farlig. Syntetisk hasj og research chemicals er ikke noe å fucke med da det kan fucke opp huet ganske mye.
Vis hele sitatet...
Og hvor har du det så fra at dette er blitt vanlig? Dette blir stadig påstått, men Kripos’ testresultater av beslag viser noe annet.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Og hvor har du det så fra at dette er blitt vanlig? Dette blir stadig påstått, men Kripos’ testresultater av beslag viser noe annet.
Vis hele sitatet...
Jeg tror det mer normalt med dårlig/siste sorterings-hasj enn noe som er blandet med syntetisk, men her er en artikkel fra 2013 som viser funn i flere byers kloakksystem.
All the way up
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tror det mer normalt med dårlig/siste sorterings-hasj enn noe som er blandet med syntetisk, men her er en artikkel fra 2013 som viser funn i flere byers kloakksystem.
Vis hele sitatet...
Det skjedde nok at en og annen idiot dealer prøvde seg på å blande ut med synth/spice, men er nok ikke noe å bekymre seg over nå. Spise minner ikke om cannabis rus. Det er ikke litt likt engang.

edit: mente å sitere "taktøs håbrann". God 420 (=
Sist endret av semis; 20. april 2020 kl. 19:04.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Vi får inn hasj fra spania også, og i spanske plater har man funnet mye "drit". Bokstavelig talt drit, men også bakterier og andre uhumskheter

https://gizmodo.com/there-sure-is-a-...ays-1833848055
https://www.techtimes.com/articles/2...cal-matter.htm
https://www.foxnews.com/world/street...in-study-finds
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tror det mer normalt med dårlig/siste sorterings-hasj enn noe som er blandet med syntetisk, men her er en artikkel fra 2013 som viser funn i flere byers kloakksystem.
Vis hele sitatet...
Det er fordi alle hiver det i dass etter at det går opp for dem hva de har fått
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig så hiver jeg gjerne litt vann i hasjen også blander litt te inni hasjen for å få bedre profitt hvis jeg ikke har fått så premiul piz som jeg trodde jeg skulle få. Flere kompiser gjør dette også.
Psykedelisk bakverk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tror det mer normalt med dårlig/siste sorterings-hasj enn noe som er blandet med syntetisk, men her er en artikkel fra 2013 som viser funn i flere byers kloakksystem.
Vis hele sitatet...
At det er syntestisk i omløp er det ingen tvil om, men her var det snakk om syntetisk blandet inn i hasj, som meg bekjent ikke er bekreftet i noe kripos-rapporter.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Nå er det vel kveld snart! Får jeg en rapport, slik at jeg kan skamme meg over å ha tatt feil, eller hovere over å ha rett, OP ?
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Får jeg en rapport
Vis hele sitatet...
Det er tross alt Freak etikette å ikke følge opp slike tråder.
Anonym bruker
"Grønn Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Personlig så hiver jeg gjerne litt vann i hasjen også blander litt te inni hasjen for å få bedre profitt hvis jeg ikke har fått så premiul piz som jeg trodde jeg skulle få. Flere kompiser gjør dette også.
Vis hele sitatet...
Vann og te i hasjen? Plis ta bilde og legg ut av resultat, for vitenskapens skyld.
Sitat av 10:32 Vis innlegg
Hei.
Som flere av dere så merkes de tidene vi er inne i nå, og kjøpte, dum som jeg er, brunt igår. Han påstod det var bra, men da jeg så på det etterpå merket jeg at det nok er blanda ut med noe. Kanskje henna... Tok kontakt med han, han sa bare at ingen andre hadde klaget. Har lyst til å prøve det fordi det er dritt å ha wasta 500kr og ikke engang sjekke hvordan den er, hadde planlagt å kjøpe nå og så ikke kjøpe på en stund pga økonomi, så vil i alle fall teste. Lurer derfor på deres erfaringer med sånt, er så lenge siden jeg har kjøpt brunt. Røyker ikke så mye og har ikke røyka annet enn grønt på mange år. Har sikkert fått utblanda før, men er så lenge siden. Derfor lurer jeg på hva dere tenker om saken, og om dere tror det kan være farlig å prøve!
Vis hele sitatet...
Fikk litt inside fra dealere på sørlandet. Blander gjødsel og cbd olj og selger til lav pris. Lukter rart og bør ikke intas!
Anonym bruker
"Grønn Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Psyche-loli Vis innlegg
Fikk litt inside fra dealere på sørlandet. Blander gjødsel og cbd olj og selger til lav pris. Lukter rart og bør ikke intas!
Vis hele sitatet...
Må være møkka-dealere, hvor gamle er de? Fikk tak i prima lys bønne som luktet blomst for mindre enn ei uke siden her.
Psykedelisk bakverk
Sitat av Psyche-loli Vis innlegg
Fikk litt inside fra dealere på sørlandet. Blander gjødsel og cbd olj og selger til lav pris. Lukter rart og bør ikke intas!
Vis hele sitatet...
Høres ut som svada, i likhet med det meste du har klart å lire av deg i løpet av et par dager. Hvorfor i alle dager skal de bruke cbd-olje om de først skal buffe? og gjødsel..?
10:32's Avatar
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Nå er det vel kveld snart! Får jeg en rapport, slik at jeg kan skamme meg over å ha tatt feil, eller hovere over å ha rett, OP ?
Vis hele sitatet...
Jeg fikk testa det ut ja, og er i live! Haha. Ble forsåvidt fjern, ikke veldig fjern da (men tok jo ikke så mye heller). Kjentes helt ok ut, men var en bismak der etterpå som ikke føltes helt riktig. Gjetter vel det var blanda med te eller noe i den duren. Tror ikke jeg kommer til å røyke opp det jeg har, men kunne vel vært verre
Sitat av 10:32 Vis innlegg
Jeg fikk testa det ut ja, og er i live! Haha. Ble forsåvidt fjern, ikke veldig fjern da (men tok jo ikke så mye heller). Kjentes helt ok ut, men var en bismak der etterpå som ikke føltes helt riktig. Gjetter vel det var blanda med te eller noe i den duren. Tror ikke jeg kommer til å røyke opp det jeg har, men kunne vel vært verre
Vis hele sitatet...
Da er det bare å hovere meaculpaUIO

Til ts; om den funker og du ikke skal ha den må du gjerne sende hit
Sist endret av Heimdall-; 21. april 2020 kl. 01:35.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Vel jeg viste jo selvfølgelig at det var decent bønne fordi han sa atte blabla fordi atte jeg har røyka så lenge og veit så mye hehehe og nå skal du høre om en gang i botsparken der jeg fant en bønne inni en fanta boks som bare halveis drikki opp!
420 all the time
Hash cat's Avatar
Oisann, nå begyner jeg å lure på hva jeg røyka her om dagen. Lukta krydder (litt jul faktisk), men når jeg delte i to så fikk jeg hasj lukta (så vidt). Smakte ikke, lukta nesten ikke og hitta ikke litt engang.
Anonym bruker
"Rede Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hash cat Vis innlegg
Oisann, nå begyner jeg å lure på hva jeg røyka her om dagen. Lukta krydder (litt jul faktisk), men når jeg delte i to så fikk jeg hasj lukta (så vidt). Smakte ikke, lukta nesten ikke og hitta ikke litt engang.
Vis hele sitatet...
Konsistens?
10:32's Avatar
Trådstarter
Ble ikke så fjern som jeg pleier altså, gikk over fortere enn vanlig liksom. Så var nok ikke topp kvalitet akkurat. Litt skeptisk til å røyke noe jeg ikke veit hva er. Men siden det ikke kjentes skadelig skal jeg prøve igjen i kveld med litt mer. Hvis jeg får hodepine eller det smaker enda rarere, som jeg tenker er sannsynlig, så kaster jeg den nok. Men noe skadelig tror jeg i alle fall ikke det var! Hash cat, den er vel blitt blanda ut.. kanskje med te, krydder eller henna? Gjetter det er det som er mest vanlig å blande ut med, og virker sannsynlig hvis det lukta krydder
Sist endret av 10:32; 21. april 2020 kl. 19:46.
Si meg, er det ingen som SER & LUKTER på varene før de gir dealeren cash i det heletatt? Det blir bare litt dumt å komme hjem å klage når man kunne tatt seg 4 sek å sjekka før man kjøpte..
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Og hvor har du det så fra at dette er blitt vanlig? Dette blir stadig påstått, men Kripos’ testresultater av beslag viser noe annet.
Vis hele sitatet...
Nå er vel de fleste beslagene Kripos tar seg råd til å teste de store beslagene på 50kg og opp, og ikke halve plater fra ungdom de tar på gata. Kripos sine tester kan på ingen måte si noe om hasjen som florerer blandt gateselgere og smårips.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Vi får inn hasj fra spania også, og i spanske plater har man funnet mye "drit". Bokstavelig talt drit, men også bakterier og andre uhumskheter

https://gizmodo.com/there-sure-is-a-...ays-1833848055
https://www.techtimes.com/articles/2...cal-matter.htm
https://www.foxnews.com/world/street...in-study-finds
Vis hele sitatet...
Jep og tester fra England. Samma driten florerer her og alle som røyker har nok røyka det uvitende noen ganger (eller fast).

https://ccguide.org/badsoap.php

https://www.reddit.com/r/uktrees/com...ing_fake_hash/

http://www.uk420.com/boards/index.ph...bar-dangerous/

https://steemit.com/marijuana/@ekitc...photo-link-and

https://www.talkingdrugs.org/what-is-in-soap-bar

Hvis dere tror det ikke er vanlig med blanda ut hasj tro om igjen. Samme med coke og forsåvidt men det veit vel de fleste som kjenner fremstillingsprosessen og ikke bare salg og cutting prosessen.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Høres ut som svada, i likhet med det meste du har klart å lire av deg i løpet av et par dager. Hvorfor i alle dager skal de bruke cbd-olje om de først skal buffe? og gjødsel..?
Vis hele sitatet...
Jord og gjødsel er ikke uvanlig. Se linkene over.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Bra lenker Håbrann, leser med stor interesse.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Konsistens?
Vis hele sitatet...
Veldig fuktig, unormalt fuktig. Delte seg som god kvalitet bønne (noe som det garantert ikke var). Røyka 0.6 i en jay (noe som normalt gjør meg greit høy), og merka ikke en dritt.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kjipern :/
Nå er ikke jeg noen storrøyker, men jeg gidder ikke røyke om dagen. Jeg kan få tak i noe, men er vist bedre å skylle penga i dass vistnok. Jeg sliter meg heller ut med god gammaldags mosjon
Sist endret av susiserken; 22. april 2020 kl. 00:32.