Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1841
Jeg håper at det går bra om jeg skriver på Svensk.

Jeg arbeter på Malta som rekruttere. Det er et ganske morsomt jobb. Nåe som alltid er vanslig er når vi søker etter personer fra Norge.

Vi bruker søke etter normænn før olike stillninger men det største problemet som både jeg og dem fleste andre personerne som arbeter inom rekkrutering er å finne nåe nordmænn som kan vare intresserade av att flytta ner til Malta.

Jeg skriver hær før at jeg lurer på om noen hær veit noen bra plats der det går at finne nordmænn som kan tænka seg at flytta utomlands.

Denne tråd er ikke til før at finne kandidater uten jeg skulle snarare vilje få ite vægvisere på vart jeg skulle kunna finne nåe bra folk.

Stort takk på førhand!
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Offtopic: Dette virker sketchy...
Offtopic 2: Hvorfor ansette nordmenn?

Bare å sette ut annonser på Finn.no, i aviser etc.
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Dette var en svensk skriftsspråk jeg aldri har vært borti før...

Men som Freddey_fred5 sier så er finn.no veien å gå!
Sist endret av ChS; 26. mai 2014 kl. 10:17.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Offtopic: Dette virker sketchy...
Offtopic 2: Hvorfor ansette nordmenn?

Bare å sette ut annonser på Finn.no, i aviser etc.
Vis hele sitatet...
1. I utlandet er det helt vanlig med recruitere som får betalt av firma om de var den som henviste den som fikk jobben.
2. Kundesupport mot nordmenn.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
1. I utlandet er det helt vanlig med recruitere som får betalt av firma om de var den som henviste den som fikk jobben.
Vis hele sitatet...
1. Det vet jeg, men "svensken" virker sketchy, det var det jeg tenkte på.
Sist endret av Freddy_fred5; 26. mai 2014 kl. 10:54.
The lucky one
PairADice's Avatar
Legg ut annonse på Finn.no.
Trådstarter
5 4
Stort tack för era svar! Då ska jag se till att använda Finn.no

Sidenote: Gjorde ett tappert försök att skriva på "svorsk" men verkar inte riktigt som att det gick hem
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Felix92 Vis innlegg
Stort tack för era svar! Då ska jag se till att använda Finn.no

Sidenote: Gjorde ett tappert försök att skriva på "svorsk" men verkar inte riktigt som att det gick hem
Vis hele sitatet...
Der ble det svensk ja
Skriv heller ren svensk enn å prøve på slikt, det blir bare mer sketchy når man får svorsk/nensk.
Send meg PM det..
Sitat av Felix92 Vis innlegg
Jeg håper at det går bra om jeg skriver på Svensk.

Jeg arbeter på Malta som rekruttere. Det er et ganske morsomt jobb. Nåe som alltid er vanslig er når vi søker etter personer fra Norge.

Vi bruker søke etter normænn før olike stillninger men det største problemet som både jeg og dem fleste andre personerne som arbeter inom rekkrutering er å finne nåe nordmænn som kan vare intresserade av att flytta ner til Malta.

Jeg skriver hær før at jeg lurer på om noen hær veit noen bra plats der det går at finne nordmænn som kan tænka seg at flytta utomlands.

Denne tråd er ikke til før at finne kandidater uten jeg skulle snarare vilje få ite vægvisere på vart jeg skulle kunna finne nåe bra folk.

Stort takk på førhand!
Vis hele sitatet...
hvordan kan du ha en sånn jobb og skrive så dårlig "svensk" ? lukter scam
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
hvordan kan du ha en sånn jobb og skrive så dårlig "svensk" ? lukter scam
Vis hele sitatet...
Les over, var ett forsøk på svorsk

Svensken hans i responsen så legit ut
Finn.no, kontakt NAV, annonser på offentlige plasser osv.