Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4453
Hei!

Har seg sånn at jeg skulle hatt litt penger nå i løpet av 3-4 timer. Får banken min gjort transaskjoner i dag sjøl om det er søndag? (Totens Sparebank)

Er snakk om å overføre penger fra mine foreldres brukskonto til min egen, vi bruker samme bank.

Takk for svar!
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Internt i samme bank skal det gå på sekundet, uavhengig av dag. Det gjør det vertfall med DNB og Sparebank 1 SR-bank
Ja, internt skal det gå på sekundet, men alle transaksjoner som må igjennom BBS (Bankenes Betalings Sentral) vil ikkje bli overført før i morgen.
rAgIfOlO's Avatar
Trådstarter
Ok, takk! Da ornder alt seg
I dnb kan du huke av raskbetaling i betaling innstillingene, da kan du overføre til andre med dnb uansett dag/klokkeslett.
Totenbanken- totenbanken går med en gang. Bare huk av dato for betaling 16. Mars
Det som kan være en ide for fremtiden er rett og slett å prøve på det du lurer på. Det verste som kan skje er at pengene ikke overføres før i morgen, men du ville samtidig spart tid og energi ved å slippe å lage denne tråden.

Det er viktig allerede når man er ung å lære seg hvordan ting kan gjøres mest mulig effektiv. Møter du et tilsvarende problem i fremtiden vil du kanskje prøve det du lurere på før du lager en tråd om det.
Vips så har du spart din, min og andres tid. Win win.