Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2178
Hei =)

Har et par kupongkoder til TV2 Sumo, så tenkte å rippe og laste opp filmer.

Har forsøkt et par forskjellige slike "Video Recordere", og de oppdager "media" når jeg kommer inn på videosiden, men de oppdager kun små filer på 6KiB.

Noen som har peiling?
Ikke helt sikker på om jeg forstod hva du var ute etter, men sånn som jeg forstod det, så vil du recorde videoer/filmer/seriver fra sumo, og derreter laste opp på pirat bukten elns ?

Isåfall kan du bruke Fraps ( http://www.fraps.com/download.php ) Her kan du recorde i 60 fps, og itilleg recorde lyd + endel handy innstillinger
Sist endret av A Goat; 29. november 2010 kl. 02:30.
Så kan du gå i bukten og finne crack på det så du slipper å se hele filmen med www.fraps.com midt på skjermen
Sitat av fulloggal Vis innlegg
Så kan du gå i bukten og finne crack på det så du slipper å se hele filmen med www.fraps.com midt på skjermen
Vis hele sitatet...
hmm, jeg har ingen erfaring med "www.fraps.com" midt på skjermen. Er dette fordi han filmer fra en nettleser eller hva?

Jeg har bare brukt det til recording av cs osv.