Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1480
Er det noen som har et virkelig bra spill å anbefale??
et som har bra grafikk god handling og er vanskelig å løse.
Jeg bare elsker adventure,slike spill som Gabriel Knigth sereien.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Tips, prøv det godeste Elder Scrolls III: MORROWIND. Laster det ned nå, ble sluppet i warez utgave i dag
Genialt spill, sjekk www.morrowind.com for mer info. Det er nice. Ellers er jo Final Fantasy serien bra, men vet ikke hvordan den er til pc...
Totto
Medal of Honour: Allied Assault selvfølgelig!
Ok, ikke noe adventure men dog
Trådstarter
Totto har du noen tips om hvor jeg kan finne dette spillet...?
Jeg finner det ikke på Kazaa der ligger bare to'ern,jeg finner iallefall ikke Elder Scrolls III,jeg har ikke prøvd å lete på Direct Connect da...
man finner alt om man bruker edonkey, sjekk sharereactor.com, der er en edonkey link til Elder Scrolls III: MORROWIND, og medal of honor, samt masse mer
Deus Ex. har kommet ut som GOTY (Game Of The Year).
meget smooth firstperson rpg/action/shooter spill.
noen som vet når unreal 2 kommer ut
Better than thou.
Max Payne babeh, det spillet eide. Good old blast-the-phucking-bastards-phun. Særlig vanskelig var det ikke though, sto fast kun et sted, men gikk fort å finne ut hva jeg skulle gjøre liksom..
original reprint
xaff's Avatar
Skjønner ikke hva folk synes er så tøft med Deus Ex. Synes det er et stivt, kjedelig og ensformet spill. I tillegg til dette så legger de inn en irriterende musikk som jeg blir gal av.

Anbefalte spill:
Half-Life - Tribes 2 - Quake 3 - Operation Flashpoint - GTA2 - Hitman: Codename 47 - Baldurs Gate 2.

Vet det er flere men kommer ikke på dem i farten.
Opprinnelig postet av Xan
noen som vet når unreal 2 kommer ut
Vis hele sitatet...
Skulle komme ut i sommer tror jeg... *glede seg*
Myst 3 og realMyst

Fet grafikk, god handling og vanskelig å løse
Diablo 2 + LOD er et meget bra spill. Det er virkelig noe jeg kan anbefale.
Opprinnelig postet av Xaff
Skjønner ikke hva folk synes er så tøft med Deus Ex. Synes det er et stivt, kjedelig og ensformet spill. I tillegg til dette så legger de inn en irriterende musikk som jeg blir gal av.
Vis hele sitatet...
deus ex er et revolusjonerende spill. hvor mange fps spill har så geniale rpg-elementer som DX? multiple endings etc.

kanskje du ikke liker musikken, men musikken passer i hvert fall i spillet.

deus ex bør absolutt prøves. enten så liker man det, eller så er man så dårlig at man gir opp.
Sist endret av Phun Q; 3. mai 2002 kl. 14:22.
Ikke glem GTA3 som skulle komme ut i slutten av mai

Vet ikke hvor bra det er, men det ser lovende ut...
Btw, jeg savner de "ekte" adventure spillene...
Den kjære Monkey Island serien ble lemlestet da Lucasarts begynte med det 3D dritet...
gode gamle ultima 7 ruler
Deus Ex Ruler!! Dungeon Siege er døds fett Btw!!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Til dere som lurer. Laster ned Elder Scrolls III - MORROWIND nå, så de som vil kan få laste det ned fra ftpen min senere. Sier ifra når jeg har alt oppe.

<edit> Har beta versjon av HITMAN 2, virker VELDIG lovende det også</edit>
Half-Life - Opposing Force - BlueShift. . .
Opprinnelig postet av inZane
Er det noen som har et virkelig bra spill å anbefale??
et som har bra grafikk god handling og er vanskelig å løse.
Vis hele sitatet...
BlueShift. .
Vis hele sitatet...
Tror ikke BS gAr under noen av de der

Gikk gjennom hele greia pA ett par timer, half-life brukte jeg vel en uke eller sA ....
Trådstarter
Nå har jeg bestemt meg for å iallefall kjøpe meg Myst 3 og spørre totto pent om jeg kan laste Elder Scrolls III: MORROWIND ned fra serveren hans.
Men flere tips mottas med glede
Prøv Command & Conquer Renegade....
Det er et veldig bra spill synes jeg......

Renegade er en skam for C&C!

Ikke at de andre spillene er så geniale, men Renegade er skikkelig huff... Men multiplayern er upåklaglig
jedi knight II, jedi outcast, genialt spill for oss sw fans
Hvis dere virkelig vil spille det beste spillet det er mulig å få tak i til PC så må dere skaffe dere Planscape: Torment. Det mest geniale spillet ever! Det er helt ubeskrivelig hvor bra dette spillet er. Settinga, personene du møter, fiender, morte, alt det finnes ikke noe dårlig med det.

Hvis du ikke har spilt det så SHAME ON YOU!! du kan ikke kalle deg RPG fan uten og ha spilt dette spillet. Untat kansje hvis du har spilt alle Final Fantasy spillene.
Åherregud, jeg glemte å nevne Civilization 3
Det var en stor tabbe.

/me kaster en Stiehlhandgranate etter seg selv