Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 1665
http://gwforum.net/cs/valve/

her er den.. foreløpig kun for CS retail.

N-Joy.
Forrige gang det kom ny CS versjon var det RIMELIG mange fake realease', har du testa den?
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Downer den nå... ser ikke fake ut akkurat. Ferdig om 30 mins
1t og 5min igjen!
Hater å ha isdn ellers ville den ha vært ferdig for lenge siden!
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Tar ned Full Retail jeg da (105 mb).. Lenge siden jeg har brukt den.


[edit]: Ser ikke ut som om dere får tatt ned noe derfra lenger.. en kamerat av meg som testa, (Og jeg, som testa på nytt) får bare
Forbidden
You don't have permission to access /cs/valve/cs1004.exe on this server.


--------------------------------------------------------------------------------

Apache-AdvancedExtranetServer/1.3.19 Server at gwforum.net Port 80
Vis hele sitatet...

Men: Det var ikke fake. Virker som faen.

*Spille CS 1.4 *
Sist endret av vidder; 24. april 2002 kl. 16:37.
original reprint
xaff's Avatar
Whiiihiii! har gledet meg lenge nå, dette blir rått.
38min igjen, jeg gleder meg som en unge!
vidder selv om den funker, så er det ikke 100% sikkert at det er cs1.4 final, det kan være en fake fordet.
syns det er merkelig at counter-strike.net og planethalflife.com ikke har releasa dem enda, hvis alt er klart.
jeg skal ivertfall vente til den blir offisielt releasa
Sist endret av pii; 24. april 2002 kl. 16:52.
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Gjør som du vil. Jeg er iallefall rimelig sikker på at denne er 100% Clean.

Imens dukket Dette opp fra csnation..
Dette er nok enda en fake realse.
Jeg lasta ned, men de nye skinsene var ikke der og heller ikke gassgranat greiene
anbefaler dere å vente til i morgen. evnt bruke kun de mirrorsene som står på den offisielle counterstrike sida.

ok1k?
Jeg anbefaler dere ikke å spille Counter-Strike! Det er veldig kjedelig, eneste grunnen til at det har blitt så populært er vel at en ikke trenger de beste ferdighetene for å plaffe ned noen...
Ehh... feil

Cs er det beste spillet som jeg noen gang har spillt i vaffal,det trengs noe skils for å skyte noen,det er ikke som andre spill som feks Delta force der alle ligger i hver sin del av banen og sniper på hverandre(det er kjedelig det)

++++ Det er jo gratis!!!++++

:-)
Better than thou.
DoD
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Quake III Arena?
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av sugx
Jeg anbefaler dere ikke å spille Counter-Strike! Det er veldig kjedelig, eneste grunnen til at det har blitt så populært er vel at en ikke trenger de beste ferdighetene for å plaffe ned noen...
Vis hele sitatet...

Du kan ikke ha spillt så mye CS
hører rykter om at det blir med en pistol med lasersikte! kan noen bekrefte dette?
Skulle bare si at ekte oppdatringer ligger her
http://www.fragland.net/?body=newsitem&nid=7567

Det kan hende at dere får en error side opp men det er bare pga max 220 downloads om gangen,så det er bare å prøve,jeg lastet det ned der i fra og det virker fint.
her finner dere også endel linker til sider med oppdateringer
http://www.hellfragger.com/phpBB/viewtopic.php?t=206
Opprinnelig postet av surfer
hører rykter om at det blir med en pistol med lasersikte! kan noen bekrefte dette?
Vis hele sitatet...
Har ikke sett det enda vertfall....
Opprinnelig postet av surfer
hører rykter om at det blir med en pistol med lasersikte! kan noen bekrefte dette?
Vis hele sitatet...
Counter-Strike 1.4
Changes & Additions

Added a new handgun with laseraim.
Replaced the knife with an umbrella.
Replaced the AWM with a rocketlauncher.
Skjønner ikke at folk kan glede til nye CS versjoner, kanskje hvis du har fastlinje og maksimal hardware, for CS har krevd sinnsykt mye mere siden v1.0 kom....

*sitte på skolen å kjeder seg under "forberedelsestiden" til økonomi heldags.. *sigh*
I beta 7.1 så gikk cs strøkent på p2 350 mhz til mamma og de. Når cs 1.0 kom så gikk det såvidt strøkent på 700 mhz min (gf2mx). Cs har gått sånn rimelig greit på 1.3 men har hakka en del. Eneste jeg gjør er å grue meg selv om jeg har fastlinje da. Kommer sikkert til å hakke noe sinnsykt.
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Downet de offesielle filene nå. Ikke en døyt forskjellige fra de jeg tok ned for snart 24 timer siden.
Better than thou.
Jeg kjørte CS 1.3 drittsmuud på min PIII 600Mhz EB med 192 ram og dårligste GF2mx liksom.. Må være noe annet som fucket opp der ja Svonna..
Opprinnelig postet av Phun-Q


Counter-Strike 1.4
Changes & Additions

Added a new handgun with laseraim.
Replaced the knife with an umbrella.
Replaced the AWM with a rocketlauncher.
Vis hele sitatet...
Har spilt 1.4 nå, men fant ikke noe med "laseraim"??
Better than thou.
Jeg håper særiøst du kødder? Les de andre 'changesa' du.
carlo : jeg nekter å tro at det gikk så smooth som du trodde det gikk. prøv og sjekk hvilken fps du ligger på.



ingenting under 99fps 100% stabilt er smooth i cs.
i f.eks qw er 72 fps max pga server(men nærmer seg nye standarder) og i q3 er stabil 125fps et must...

det blir seff mye smoothere hvis du har en skjerm som takler så høye refresh rates så du kan kjøre vsync enabled, for det er digg det
Better than thou.
Altså jeg syntes det gikk smuud. Aldri noe hakking liksom, må vel ha vært rundt 40-50 fps..? Har ikke peiling på sånt egentlig, men det gikk uberfett å spille på det liksom.
hmm ok, jeg har lagt på meg en vane; klarer ikke spille spill med under 60 fps
For de som ikke gidder å stå i download kø, kan heller ta en titt her.
Opprinnelig postet av viggo


Har spilt 1.4 nå, men fant ikke noe med "laseraim"??
Vis hele sitatet...
du må sette den på manuelt. med secondary-fire.
Sist endret av Phun Q; 25. april 2002 kl. 15:20.
Opprinnelig postet av Phun-Q


du må sette den på manuelt. med secondary-fire.
Vis hele sitatet...
Sorry, men det funka ikke her
Det har ikke slått deg at de kanskje kødder med deg?
øhh.....FAAAAAAN!
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av viggo


Har spilt 1.4 nå, men fant ikke noe med "laseraim"??
Vis hele sitatet...
Ikke glem rocket launcheren da
Lol. Litt Korka?

Derfor du spurte om secondary fire var Høyreklikk
Bla, bla, bla.....
Can`t hear, speak to the hand....
Better than thou.
"Talk to the hand cus my ears ain't listenin'"
Opprinnelig postet av sugx
Jeg anbefaler dere ikke å spille Counter-Strike! Det er veldig kjedelig, eneste grunnen til at det har blitt så populært er vel at en ikke trenger de beste ferdighetene for å plaffe ned noen...
Vis hele sitatet...
vel , hvis du har spilt cs på en public server , så kan jeg godt være enig i den påstanden.Da springer man stort sett rundt og leker rambo , i hvertfall på enkelte servere.Synes cs på public kan sammenlignes med free for all i quake 3.

Spiller selv i klan(dd-clan , www.dd-clan.net *skryter* )
og hvis du noen gang har sett en ordentlig klankamp , så vil du fort se at det er man trenger skills og taktikk for å vinne.