Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 974
hallo, jeg lurer på om det er noen som har heroes 4?
eller om at det er kommet?
hvis noen vet hvor jeg kan finne det er det fint. jeg har noen filmer i bytte hvis du vil ha det.
Det har kommet og jeg har det i hendene mine nå faktisk,Det er ett utmerket spill Har det dog ikke på ftp e.l
Trådstarter
6 0
ok. har du brenner? viss du har brent d, så kan du se om det er noen av mine filmer som interesserer deg så kan vi send d t hverandre

hilsen krv
Har brenner men sender deg en PM så slipper hele forumet og lese hva vi gjør
▼ ... over en uke senere ... ▼
Heroes 4 kan ikke måle seg med Warior Kings.
Heroes kick ass'
heroes 4 er jo ikke bra. man kan ikke bygge noenting i slottet og krigere må man reise rundt og kjøpe. dessuten så har man tid på hver dag.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av aatne
heroes 4 er jo ikke bra. man kan ikke bygge noenting i slottet og krigere må man reise rundt og kjøpe. dessuten så har man tid på hver dag.
Vis hele sitatet...
lol ?
Har Heroes 3 til linux.. Holder lenge det!
Heroes= største dritt spille som er laget gjennom alle år
nei.. det må nok være etnical cleansing
nei salt lake 2002
zyrtek: jeg tenkte meg ikke om... den heroes 4 jeg har spilt er til ps2. sorry.
Better than thou.
*hoppe sprett* GØY!
hehe heros 4 forever det rokker

har det men har bare et 56k modem
Trådstarter
6 0
jeg vet. har fått det no, det var dritt bra
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Opprinnelig postet av aatne
heroes 4 er jo ikke bra. man kan ikke bygge noenting i slottet og krigere må man reise rundt og kjøpe. dessuten så har man tid på hver dag.
Vis hele sitatet...
tror nok ikke det er fullversjonen du har spilt nei...
man kan kjøpe akkurat like mye som man kunne i de forrige versjonene, og det finnes ikke noe tidsbegrensning
Opprinnelig postet av nso
tror nok ikke det er fullversjonen du har spilt nei...
man kan kjøpe akkurat like mye som man kunne i de forrige versjonene, og det finnes ikke noe tidsbegrensning
Vis hele sitatet...
jeg kom på at jeg har spilt det på ps2...